K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 20 Feb 2014 #1 Har selv to jenter, men nå har jeg lyst til å sy/strikke litt til gutt. Sånn utenom å bytte garnfarge til blått, har dere med gutter noen gode tips/oppskrifter til fine, praktiske gutteklær?
Har selv to jenter, men nå har jeg lyst til å sy/strikke litt til gutt. Sånn utenom å bytte garnfarge til blått, har dere med gutter noen gode tips/oppskrifter til fine, praktiske gutteklær?
M Moderator Kristine Guest 24 Feb 2014 #2 Spørs på alderen da? Men jeg (og mine gutter) er særs fornøyd med Marius gensere. Det har gutta mine i flere varianter/farger. Ullbukser er de og veldig glade i. Men da er det jo bare og bytte farger til litt mer guttete da
Spørs på alderen da? Men jeg (og mine gutter) er særs fornøyd med Marius gensere. Det har gutta mine i flere varianter/farger. Ullbukser er de og veldig glade i. Men da er det jo bare og bytte farger til litt mer guttete da
K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 24 Feb 2014 #3 Dette er en liten baby Jeg er i gang med en mariusjakke i grå/hvit/blå. Håper den faller i smak! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dette er en liten baby Jeg er i gang med en mariusjakke i grå/hvit/blå. Håper den faller i smak! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 3 Mar 2014 #4 Har du sett i Den store guttestrikkeboka? Mye fint der! Sent from my iPhone using BV Forum