Sy/strikke/hekle ? ✂️

Liker å sy, men har ikke prøvd meg på å lage klær fra scratch. Har jo sydd om litt, lagt opp bukser osv, men det har gått mest i interiør egentlig. Frister da! Får se hva jeg tar meg råd til, blir plutselig en del utgifter til førstemann vi venter i juni nå [emoji6]

Bare å prøve :) Og med en vanlig symaskin får man og til det aller meste :)

Har strikket endel til storebror på 1.5 i nøytrale farger som blir å arve til den lille <3 Blir det jente denne gangen må jeģ naturlignok strikke litt nytt[emoji7][emoji7]
f7fc9dfa6c45b6eb8523780d96f54ab0.jpg

Jeg skal strikke masse, og har allerede strikket en hel masse![emoji85] Begynte å strikke babyklær for to år siden, ble nettopp ferdig med ett hentesett også![emoji846] fant ut at jeg er gravid idag, og kunne da bruke det ene settet til ett bilde [emoji173]️
627f4b4dbced4ff2a41aa06ed02fe83b.heic

Ååå så fin den var [emoji7][emoji1362]

Tror ikke vi skal vite kjønn denne gangen, vi har en storebror og ei lillesøster fra før, så litt spennende å ikke vite kjønn på nr3[emoji5]
Så kommer nok til å strikke mest i lysegrå,brun,mint og litt hvit [emoji173]️

Jeg eeelsker å strikke, og har strikket massevis til guttungen på ett - både før han ble født og etterpå. Gleder meg til å begynne å strikke noe til mini, men venter nok en god stund til. :DBegrenset med strikketid, og nå holder jeg på med en genser til mannen, og skal i gang med en jakke til meg selv etterpå.:)

Jeg sydde litt litt guttungen før han ble født, og har hatt ambisjoner om å ta det opp igjen, men har hatt sååå lite overskudd til det, så har nesten ikke brukt symaskinen det siste året.

Strikkinga er mye lavere terskel for meg, da kan jeg ligge i sofaen og se på tv mens jeg strikker. Dessuten er jeg myyye bedre på å strikke enn å sy.:D

Syns det er veldig gøy å sy og strikke! Har sydd noe til den lille allerede, som høst pose til vogna og noen rangler. Har også begynt å strikke på hentesette vi skal ha. Gøy å endelig kunne få lage noe til sin egen, har sydd en del for andre

Back
Topp