Sy babyklær og div

Noen som kan anbefale ei bok/blogg eller lignende som har fine mønstre til barn/baby?
Den nyeste syboka basert på to blogger, "Heilt spesiell og jubel. Sy glade klær til glade barn" av Thorsnes og Sund anbefales. Og jeg liker bladet Ottobre, kommer fire på barneklær i året :-)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Så gøy, du har jo kommet godt i gang! Velkommen i syklubben :-)

Vet du at jeg synes klær er lettere og morsommere å sy enn babynest... Så jeg syns du skal kaste deg over boka og prøv et eller annet! ;-)

Jeg holder akkurat på med en body :-)

Jeg har nå sydd babynest (med litt varierende sømkvalitet). Nå har jeg oppdaget hvor utrolig enkelt det er å sy slike små siklesmekker, bibs. Fantastisk! Luer neste tror jeg.. MEN har lyst til å prøve meg på å sy en body.. Har en del stretch jersey fra lillestoff liggende, burde jeg ha et tykkere stoff til body eller kan jeg bruke det?

Jeg har nå sydd babynest (med litt varierende sømkvalitet). Nå har jeg oppdaget hvor utrolig enkelt det er å sy slike små siklesmekker, bibs. Fantastisk! Luer neste tror jeg.. MEN har lyst til å prøve meg på å sy en body.. Har en del stretch jersey fra lillestoff liggende, burde jeg ha et tykkere stoff til body eller kan jeg bruke det?
Lillestoff jersey er perfekt til body og dresser og kjoler og luer osv. :-) Sy i vei! Lillestoff har så mye fine stoffer!

Lillestoff jersey er perfekt til body og dresser og kjoler og luer osv. :-) Sy i vei! Lillestoff har så mye fine stoffer!
På kantene på bodyen er det forresten enklest å bruke ribb, det er litt tykkere og enklere å jobbe med.

Back
Topp