Sweethearts Dagbok

Sweetheart87

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Jeg om sambo har vært sammen en god stund nå og bestemte oss for noen måneder siden for å prøve å bli gravide, vi er begge 22. Sluttet med prevensjon i september, men begynte ikke å prøve ordentlig før i desember, så det har blitt et par ganger med håp om at det har skjedd noe. [;)] Vi håpet egentlig at vi hadde fått det til å klaffe den her gangen, men det var vel å håpe litt for mye foreløpig.

TR kom på besøk for noen dager siden, men alikevel er det noe her som ikke stemmer. Har vært mye kvalm i det siste og har veldig ømme bryster. Har ikke tatt noen test siden TR har vært der til tiden hver mnd, men man må jo begynne å lure når man alikevel har mange av "symptomene".

Noen tips til hva jeg skal gjøre? Burde jeg sjekke selv om jeg har besøk av TR? Kan jo fortelle at jeg aldri har det sånn ellers når jeg har det, somregel så merker jeg ikke noe til det bortsett fra blødningen. Denne gangen er alt annerledes.

Uansett så fortsetter vi å prøve da, neste EL skal være den 6 mars, så da er det bare å håpe at det klaffer. Noen erfarene som har noen tips til oss som prøver?
 
Back
Topp