Sweet Pea-kort

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har kommet hjem fra ferie i dag, så det bar rett opp på hobbyrommet for å fråtse i nye lekre ark og montere stemplene mine (var tom for easy mount), så jeg har kosa meg bra. [8D]
Får svi for det da, jeg er helt knekt i ryggen nå etter først den lange reisen med fly og buss (med en toåring, som spydde på bergansjakken min i bussen), og så å sitte bøyd i timesvis over hobbysakene.
Men det er så gøy likevel. [:D]

Kortet ligger så klart i bloggen min også. [:)]

Nydelig!!
Kjempefint stempel du har brukt[:)]

Så nydelig[:)] Det arket med skyer tror jeg at jeg også har[:D][:D]

Wow ......lekkert!!!
Nydelig stempel [:)]

Tusen takk skal dere ha. [:)]

Nydelig. [:D]

ORIGINAL: Kiraoth

Nydelig!!

ORIGINAL: Kiraoth

Nydelig!!

Tusen tusen takk, jenter. [:D]

veni_vidi_vici: Jeg har brukt Distress Ink i fargen Vintage photo, og Blending Tool med svamp på. [:)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: toneany

Tusen tusen takk, jenter. [:D]

veni_vidi_vici: Jeg har brukt Distress Ink i fargen Vintage photo, og Blending Tool med svamp på. [:)]

Samme som jeg pleier å bruke, synes bare fargen så så andeledes ut. Men det kan være kamera da, og fargen på kartongen. Igjen utrolig lekkert.

Jeg har lært at for å få den effekten jeg vil ha uten at det tar over papiret så bare knir jeg svampen rett mot kanten, heller enn å legge arket ned og sverte i sirkelbevegelser over kantene. Men jeg ønsker meg fremdeles en mørkere, den Valnut Stain, for å få en mørkere farge. Har black soot da, men det blir veldig hardt.

Back
Topp