Sviskesaft,

Wiccababe

Gift med forumet
Joahcim har vært litt hard i magen i tre dager nå, han bæsjer en gang om dagen men han tar i som bare det å det kommer bare ut littegrann.

Så i dag ga jeg han litt sviskesaft for å se om det setter i gang noe der nede. Men skal den vannes ut eller er det bare å gi den som den er?

Gir dere å skje, fra kopp eller flaske?
Prøvde skje, men han ville helst drikke fra koppen selv, flaske fikk han ikke teken på så det kan vi bare glemme ennå ihvertfall.

har ikke brukt det så vet ikke.
bruker sviskemos i grøten vi.

men sikkert noen andre som vet.[;)]

Sviskemosen har jeg bare gitt henne rett fra glasset på te skje... Men nå lurte jo du på sviskesaft da...hehe!
Den har jeg faktisk bare blandet ut i grøten hennes jeg. Ikke prøvd på noen annen måte. Men ville ikke tro du måtte blande ut safta i og med at man ikke blander ut mosen.

jeg har prøvd safta, vanner ikke den ut,gir av en liten kopp, blir bare grising med teskje. bruker egentilg sviskemos, men når det har vært tomt i butikken ,så har vi tatt svisker flaska i stedenfor.

Hohoh, skal si den funka. I dag bæsja han først en gang å det kom ikke no mer enn det har gjort disse tre dagene. Ja ja tenkte jeg,får vel bare fortsette å gi da.

Men i halv 6 tiden begynte han og presse og presse, å skal si oss det ja. Bæsja utover magen og alt så her ble det rett i bada, det har nok vært en aldri så liten forstoppelse der ja i de siste dagene for detta tror jeg var godt for han.

Men er det sånn at jeg bør fortsette å gi han sviskesaft/sviskemos nå?

ORIGINAL: Wiccababe

Hohoh, skal si den funka. I dag bæsja han først en gang å det kom ikke no mer enn det har gjort disse tre dagene. Ja ja tenkte jeg,får vel bare fortsette å gi da.

Men i halv 6 tiden begynte han og presse og presse, å skal si oss det ja. Bæsja utover magen og alt så her ble det rett i bada, det har nok vært en aldri så liten forstoppelse der ja i de siste dagene for detta tror jeg var godt for han.

Men er det sånn at jeg bør fortsette å gi han sviskesaft/sviskemos nå?

Så bra at han fikk det ut da[:D]
Du kan jo gi resten av glasset (dersom du ikke har gitt alt) i morgen, men tror ikke at du trenger å fortsette!
det er vell sikkert forskjellig fra barn til barn, du får prøve deg frem[:)]

Har en del igjen, for det virker ikke som han vil ha den lenger. Kanskje den ikke smakte like godt kald, får prøve å sette den frem på benken i morra så han får den romtemperert i stedet. Takk for svar.

Back
Topp