Sviskesaft til baby?

Anis

Gift med forumet
Fikk et tips om å gi dette til min 6 uker gamle gutt av en vennine i dag..står jo fra 4 mnd på glasset? Hadde dere gjort det? Noen som har prøvd?  Hu hadde gitt ei lita teskje i en flaske og jenta hennes bæsja. Gutten min får mme og sliter litt med magen. Nå skal je prøve å kutte ut malten å se om det hjelper, noen sa at det kunne bli værre..men stakkars gutten min må jo få bæsje :('

Tips tas gjerne i mot :)
 
Hmmm.. Jeg hadde ikke gitt det til min baby iallefall.. Hadde heller prøvd å kutta ut malten, og sett om det hjalp.. Prøv å massere magen litt.. Legg føttene opp mot magen.. Om du skjønner hva jeg mener :) 
 


*FruDahlen* skrev:
Hmmm.. Jeg hadde ikke gitt det til min baby iallefall.. Hadde heller prøvd å kutta ut malten, og sett om det hjalp.. Prøv å massere magen litt.. Legg føttene opp mot magen.. Om du skjønner hva jeg mener :) 


Vi har prøvd både massasje og bøy & tøy..
 
har du prøvd idoform? en tlf t kiropraktor/manuleterapaut? eg ville isje gitt en nyfødt sviskesaft , tror neppe mage/tarm funksjonen hadde fungert bra me så sterke saker!
 
Kanskje prøve en annen type mme i stedet? Det hadde nok jeg gjort.
 
Jeg ville ikke gjort det. Har såvidt gitt det til min 5 mnd gamle  sønn, og det ga full uttelling med en gang, og han har fått både mme og grøt. Så det ville nok blitt for sterk kost for den lille magen til babyen din.
 
Back
Topp