Svisker

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg tror lillebror er blitt litt hard i magen, så har kjøpt noe sviskemos. Hvor mye må jeg gi for at det skal funke?

Jeg tror lillebror er blitt litt hard i magen, så har kjøpt noe sviskemos. Hvor mye må jeg gi for at det skal funke?
Jeg gir jevnt over dagen for å forebygge! Etter hvert måltid, noen skjeer. Er det helt tett ville jeg latt han suge ut det han orker av en ellas økologisk sviskemos pose! Da kommer det som regel etter noen timer eller dagen etter! :p

Min får bare grøt om kvelden ennå.
Pleier å gi ca et halvt glass sviskemos til grøten hvis han er hard i magen. Da kommer det som regel ut neste morgen :-)

her kan han spise ett halvt glsss uten virkning.. må lage selv :p
mn ikke start med for mye, blir vondt om han er forstoppa også pøser du på med avførende mat.. start med 5-6 barneskjeer den ene dagen.. ikke noe på morgenen etter nye 5-6 & evt til kvelden. . magemassasje fungerer også :) og la lille ligge en del på magen..

Back
Topp