Svisker

MonicaM

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva er best?
- Sviskesaft?
- Sviskemos?

Hvis saft:
* Hvordan få dette i henne når hun ikke tar flaske?
* Hvor mye skal hun ha?

Hvis mos:
* Når gi? Før grøt - i grøt - etter grøt?

Flere spørsmål, men jeg skjønner meg ikke på dette jeg. Synes ikke det funker slik jeg gjør det....
Hun bæsjer 8 ganger om dagen, men det er bare litt og litt...

Nå har ikke jeg prøvd sviskemos, men bruker sviskedrikk fra nestle. Gir ca 30 ml med sprøyte, og får resultatet etter et par timer [;)] Ellers så funker den bra å blande i grøten og den drikken, bare justere ned vannmengden litt så den ikke blir for tynn.

ORIGINAL: bestutenball

Nestle sa at mosen var best. Gir ca en tredjedel av glasset etter grøten. Funker bra det [:)]

Hah, da skjønner jeg jo hvorfor det ikke skjer noe her, når hun får 2 ts. 1 i grøten, og 1 etterpå. Hehehe [8D]

ORIGINAL: MonicaM

Nestle sa at mosen var best. Gir ca en tredjedel av glasset etter grøten. Funker bra det [:)]

Hah, da skjønner jeg jo hvorfor det ikke skjer noe her, når hun får 2 ts. 1 i grøten, og 1 etterpå. Hehehe [8D]

Kansje litt lite ja, eg gir noen ganger et halvt glass og eg [:)] Og hu eeelske sviskemos [:)]

ORIGINAL: Nina Madeleine

ORIGINAL: MonicaM

Kansje litt lite ja, eg gir noen ganger et halvt glass og eg [:)] Og hu eeelske sviskemos [:)]

Ja det kan du si...
Får hun prikker på haka etterpå? Det gjør hun her nemlig....
Ikke er hun spesielt glad i det heler.

Her blir det ikke no prikker ihvartfall. Kanskje hun er alergisk? Har hørt at man kan få prikker i området rundt munnen hvis det er noe de ikke tåler

Blande sviskesaft ut i grøten funker fint her [:D]

Prøv blåbær fra småfolk hvis ho ikke er gla i sviske... Den skal ha samme virkning [:)]

her vil ikke snuppa ha sviske lengre[&:] spiste det til å begynne med med no er det totalt stopp...
Men blåbær derimot kunne hun sikkert slukt flere glass av..... så jeg gir litt blåbær etter grøt, deler glasset i 3[:)]
funker fint her[:)]

ORIGINAL: smørblomsten

Prøv blåbær fra småfolk hvis ho ikke er gla i sviske... Den skal ha samme virkning [:)]

Blåbær binder magen, og avføringen kan bli hardere. Supert å bruke ved diaré... Svisker har motsatt effekt ;)

ORIGINAL: Maria 82

ORIGINAL: smørblomsten

Blåbær binder magen, og avføringen kan bli hardere. Supert å bruke ved diaré... Svisker har motsatt effekt ;)

Hehe, har fått anbefalt blåbær i stedenfor svisker jeg [:)] Har ikke tenkt no over det å lese på glasset eller noe [:)]

Jeg bruker blåbær når jeg synes avf. er for løs. Tror da man gjør vondt verre om avf. allerede er for hard? Blåbær er helt fantastisk da: min spiser glatt et helt glass, og bæsjen som kommer ut er mørkeblå - meeeget fasinerende! Min spiser også glatt et glasssviskemos, og resultatet kommer en times tid etterpå. bæsjen blir ikke løs men den kommer da ut i det minste :)

Back
Topp