M MammaOkt Forumet er livet VIP 13 Feb 2007 #1 Noem som vet hvor en får kjøpt sviskesaft til babyer? Snuppa har ikke vært på di siden lørdag (får mme) og malt hjelper ikke.
Noem som vet hvor en får kjøpt sviskesaft til babyer? Snuppa har ikke vært på di siden lørdag (får mme) og malt hjelper ikke.
M Monica*27 Glad i forumet 13 Feb 2007 #2 det får du kjøpt i butikken det=) det hjelper som en kanon når babyen ikke har bæsjet på en stund. her kom det omtrent 1 min etter han fikk det. og det var heller ikke lite=)
det får du kjøpt i butikken det=) det hjelper som en kanon når babyen ikke har bæsjet på en stund. her kom det omtrent 1 min etter han fikk det. og det var heller ikke lite=)
M MammaOkt Forumet er livet VIP 13 Feb 2007 #3 Ok, da står det ved barnematen eller? På glass? Mannen som skal ut å kjøpe så må få gode instrukser hehe[:D]
Ok, da står det ved barnematen eller? På glass? Mannen som skal ut å kjøpe så må få gode instrukser hehe[:D]
M Monica*27 Glad i forumet 13 Feb 2007 #4 jepp de står ved barnematen og det er på glass ja=) lykke til=) håper bæsjen kommer haha=)
M MammaOkt Forumet er livet VIP 13 Feb 2007 #5 Takk for hjelpen![:)] Da skal det bli fart på magen til bollen tenker jeg!