Svisker mot forstoppelse.

*Labambie

Forumet er livet
Nå begynner jeg bli desperat! Jeg kjøpte sånne Nycomed probiotiske tabletter mot hard mage. Ingen effekt. Så nå har jeg gafla nedpå 7 svisker, kan  jeg snart forvente noe action? 
Andre tips? Svisker smaker dritt, så jeg blir ekstremt skuffa om jeg må spise hele boksen for å gå på do. Hehe

svisker er vel ikke det som smaker best her i verden, men hjelper til en viss grad på meg i hvertfall. når jeg har spist en 10-12 stykker må jeg som regel på do dagen etter, og det kan virke som lang tid! fått tips om frukt og fiber tabletter som fåes på helsekost så skal helt klart prøve disse:)

En spiseskje eller to med linfrø funker her. :)

Det kommer vel litt an på hvor hard magen er om du trenger mer eller ikke. Du kan også spise tørkede aprikoser, jeg synes ihvertfall det smaker bedre; Ellers er litt bløte pærer også bra for å få igang magen. Lykke til! 

Har en vennine som sliter med treg mage og hun gafler innpå 15-20 svisker og litt sterk kaffi og da går det ikke så lang tid før det sitter igang å hjelper......

Jeg var så sinnsykt hard i magen at jeg nesten ble bekymra, men klarte på oppfordring fra sambo å tvinge i meg 6-7 svisker. Det ordna saken for meg ihvertfall, men tok nesten 1 døgn!

Gullungene til E! skrev:

Hvor lang tid bruker det på å funke?

Labambie skrev:

Gullungene til E! skrev:

Hvor lang tid bruker det på å funke?

Hos meg går det et par - tre timer, så begynner det å romle i magen. 

Back
Topp