Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper å spørre om råd ;-)W spiser litt grøt hver kveld, innimellom nesten en hel porsjon. De sier at når man spiser grøt skal man bæsje hver dag! Men nå har det snart gått 2 dager på W! Aldri opplevd det før!! Prøver å få i han sviskemos, men ikke noe glad i det!noen forslag?
Kanskje jeg har gitt litt mye da... Skal bare gi et par skjeer om dagen å seSå lenge han her får sviskemos hver dag har han minst én bleie om dagen.. Hvilket minner meg på at jeg glemte det i kveld.. Jaja, han får få i morgen tidlig.. Gir to teskjeer mens vi venter på at grøten skal bli kald nok til å spises. Hvis han får mer blir det motsatt effekt.![]()
Aha.. Kanskje prøve det da!Ved forrige runde hos oss fikk vi ikke i henne svisker. Fikk da erfare at maltekstrakt virkelig gjorde susen. Blandet det ut i vannet jeg lagde grøten på, og det gav en god søtsmak på grøten. Magen fungerte som den aldri hadde gjort tidligere![]()
Hvor mye og ofte gir du det?Ved forrige runde hos oss fikk vi ikke i henne svisker. Fikk da erfare at maltekstrakt virkelig gjorde susen. Blandet det ut i vannet jeg lagde grøten på, og det gav en god søtsmak på grøten. Magen fungerte som den aldri hadde gjort tidligere![]()
Tok en liten ts oppi grøten i kveld så får vi se om det hjelperGav det til forrige unge, blandet ut ca en ss i varmevann til ett av grøtmåltidene..da var hun kanskje åtte måneder eller noe deromkring og fikk fire fulle måltider om dagen.. kanskje du kan prøve med en litt mindre mengde først???