Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har de siste dagene fått så vondt i skambeinet.. Støl og kjennes ut som noen stikker synåler i beinet i underlivet også i beinet i rompeballene.. Hehe snodig forklaring kanskje...
Høres ut som mine vondter intens smerte foran.. vanskelig å si om det utenpå eller inni + bak.. høres dessverre ut som bekkenløsning! Jeg er førstegangs, og fikk det i 4. Måned. Orlv å sov med pute mellom beina, unngå å ligg på rygg og kontakt fastlegen imorgen er det bekkenløsning er det ingen god kur, men mange gode hverdags tips og behandling! Masse god bedring og håper det blir bedre
Sånn arter min bekkenløsning seg også. Stikker nedover, i underliv/skambeinet. Og konstant "støl"/øm i baken og særlig bak halebeinet. I tillegg var det urinveisinfeksjon som gjorde det enda mer plagsomt, særlig stikkene. Men pencilin tok knekken på akkurat dét. Verdt å ta en ekstra urinprøve også.