Svinger meg inn hit tjahoo!

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Er på ferie i Italia med alt som hører til. God mat og selvsagt god vin. Da magen min har vært ett sabla kaos de sisste dagene, bestemte jeg meg for å ta en test i dag. Fikk sjokk da den lyst positivt!

Vi var nemlig gravide og hadde termin nå i juni men mista i uke 18. Har prøvd etter det men ikke blitt gravid.. Er kjempe gla, men såklart typisk at man finner ut av det på vin ferie :)

Termin 1 april :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye med lille spiren :) håper den klorer seg fast i 9 mnd :)

♡ ønsker en liten ♡

Gratulerer! Jeg og har tatt meg ett par glass vin i god tro om at jeg ikke var gravid. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

gratulerer så mye.1 april er en fin dato:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er på ferie i Italia med alt som hører til. God mat og selvsagt god vin. Da magen min har vært ett sabla kaos de sisste dagene, bestemte jeg meg for å ta en test i dag. Fikk sjokk da den lyst positivt!

Vi var nemlig gravide og hadde termin nå i juni men mista i uke 18. Har prøvd etter det men ikke blitt gravid.. Er kjempe gla, men såklart typisk at man finner ut av det på vin ferie :)

Gratulerer :-) I mitt første svangerskap drakk jeg flere ganger før jeg oppdaget at jeg var gravid. Har en sunn og frisk sønn :-)

6. April 2013
7. April 2015

Tusen takk alle :) :)

Som å høre om meg. To uker igjen på Mallorca, null vin, sangeria, spekepølser, oster og gode røde biffer! Jaja, er glad premien er god ;) Gratulerer, og kos deg videre på ferie!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp