Svingende symptomer

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Hei!
Nå har jeg hatt veldig svingende symptomer de siste dagene. Den ene dagen ligger jeg som et slakt med kvalmen i halsen, sover nesten hele tiden og må bestille foodora, den neste er jeg nesten helt fin og kan dra på stranda. Noen flere som opplever at symptomene kommer og går (uten at det er noe rart eller feil med det)?

Blir som alle andre bekymret når symptomene forsvinner, men håper og tror at det er normalt at det svinger litt?

Jeg har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, og har funnet ut at det er helt normalt det og ;) Akkurat som svingende symptomer :)

Jeg har nærmest vært symptomfri hele svangerskapet. Eneste jeg har merket er sprengende pupper og at de har blitt større (ganske mye). Er 12+1 nå, og i natt slet jeg ekstremt med kvalme og frostsvette. Vært småkvalm frem og tilbake i hele dag.
Jeg velger å tro det er normalt. Helt ærlig så har jeg ikke peiling :hilarious:

Jeg har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, og har funnet ut at det er helt normalt det og ;) Akkurat som svingende symptomer :)

Blir så lettet av å se det er fler uten symptomer her! :) Med første var det slettes ingen tvil for var morgenkvalm, akutt sulten, oppblåst og ømme pupper. Fikk forresten jente. Nå føler jeg meg i grunn nesten ikke gravid.. Skal på tul 11+6 (er 9+1 i dag). Tenker at om det går bra så er det kanskje gutt siden det er så annerledes enn med første ;)

Svinger helt sinnsykt her og, men ikke bare dag til dag, time til time! Jeg kan planlegge en tur til stranden for å bade og sole meg og føle meg helt i hundre, og så plutselig fem min etter avreise nesten kaste opp og besvime på bussen. Kvalmen har for så vidt vært tilstede mesteparten av tiden. Utrolig vanskelig å forholde seg til. Skulle ønske jeg var av de heldige som ikke fikk symptomer... :happy:

Kvalmen varierer fra dag til dag her og. Enkelte dager er jeg så kvalm at jeg føler for å spy hele tida, og andre dager er ikke kvalmen så intens. Er 12 uker nå, og venter på at det snart letter litt :)

Blir så lettet av å se det er fler uten symptomer her! :) Med første var det slettes ingen tvil for var morgenkvalm, akutt sulten, oppblåst og ømme pupper. Fikk forresten jente. Nå føler jeg meg i grunn nesten ikke gravid.. Skal på tul 11+6 (er 9+1 i dag). Tenker at om det går bra så er det kanskje gutt siden det er så annerledes enn med første ;)
Hmm, da må jeg bare fortelle at jeg tenkte også sånn da jeg var gravid med datteren min :)
Jeg har tre gutter, hvor alle svangerskapene var helt like.. Så da jeg ventet datteren min, og svangerskapet var HELT likt som med gutta, var jeg SÅ sikker på at det var en gutt til.
For jeg tenkte at -det må liksom være annerledes om det er jente...!?
Men Neida, der kom det ei lita snuppe :dummy1:

Hmm, da må jeg bare fortelle at jeg tenkte også sånn da jeg var gravid med datteren min :)
Jeg har tre gutter, hvor alle svangerskapene var helt like.. Så da jeg ventet datteren min, og svangerskapet var HELT likt som med gutta, var jeg SÅ sikker på at det var en gutt til.
For jeg tenkte at -det må liksom være annerledes om det er jente...!?
Men Neida, der kom det ei lita snuppe :dummy1:

Så gøy:) Med andre ord virker det ganske tilfeldig altså! ;)

Hei!
Nå har jeg hatt veldig svingende symptomer de siste dagene. Den ene dagen ligger jeg som et slakt med kvalmen i halsen, sover nesten hele tiden og må bestille foodora, den neste er jeg nesten helt fin og kan dra på stranda. Noen flere som opplever at symptomene kommer og går (uten at det er noe rart eller feil med det)?

Blir som alle andre bekymret når symptomene forsvinner, men håper og tror at det er normalt at det svinger litt?

helt like her også. Våknet i morges kl8 og hadde +1000 energi, sluttet ikke å snakke blablabla synge alt mulig, 1,5 timer etterpå jeg fikk en slapp in the face og var lignende på sofa og prøver å finne unnskyldinger for å ikke gjør ingenting jeg hadde planlagt og sove resten av dagen :bored:

i går kjente nesten ingenting på puppene og i dag er tilbake til vanlig ømme. Så ja, går veeeeeldig opp og ned. Merker at jeg har allerede begynt å slite på jobb. Er 12+1 :arghh:

Her føler jeg brystene er mindre ømme og sprengte plutselig(hjelp!), men det er vel kanskje normalt? Er 11+4

Ellers føler jeg at jeg våkner forkjølet hver morgen og nyser og styrer på på dagtid(type konstant mild forkjølelse). Andre?

Her føler jeg brystene er mindre ømme og sprengte plutselig(hjelp!), men det er vel kanskje normalt? Er 11+4

Ellers føler jeg at jeg våkner forkjølet hver morgen og nyser og styrer på på dagtid(type konstant mild forkjølelse). Andre?

Jeg våkner helt lik hver morgen og holder på ut over dagen. Skal sies at jeg er allergisk mot gress og går på medisiner som av en eller annen grunn ikke fungerer en dritt under svangerskapet. Har aldri vært så plaget av allergi som jeg er i år. :hungover:

Andre som har opplevd at matlysten avtar? Føler der liksom er fullt inni der(forstoppet, luft, væske, etc.). For noen uker siden hadde jeg ulvehunger!

Og er det noen som har opplevd tilløp til halsbrann hver gang de er sultne? Veldig rart, haha

Jeg ble veldig sulten helt i begynnelsen, fra litt før jeg fikk positiv test og ei ukes tid etter før matlysten avtok helt. Hadde det likt forrige gang også. Veldig opp og ned hva jeg klarer å spise og hvor mye før jeg plutselig føles ut som hele magesekken er helt spreng. Selv når jeg ikke har spist så mye:hilarious:

Andre som har opplevd at matlysten avtar? Føler der liksom er fullt inni der(forstoppet, luft, væske, etc.). For noen uker siden hadde jeg ulvehunger!

Og er det noen som har opplevd tilløp til halsbrann hver gang de er sultne? Veldig rart, haha
Blir veldig fort mett, føles fullt ut i magen!
Og kjenner også på en mild halsbrann når jeg er sulten eller har spist noe spicy. Frykter den flammer opp igjen om ikke så lenge, hadde mye halsbrann i slutten av forrige svangerskap.

Åh ja, halsbrann har jeg hatt masse av hvert svangerskap...!! Derfor jeg aldri har gått opp mer enn 7-11kg.. Lever på brød med ost, egg og melk :joyful: Og MYE lovehearts...!!

Back
Topp