F Freshman Andre møte med forumet 17 Sep 2018 #1 Er det flere som har symptomer som kommer og går litt? Her skifter det mellom kvalm og dårlig, vonde pupper etc., til nesten helt symptomfri. Blir bekymra hver gang jeg føler at jeg ikke har de "vanlige" symptomene
Er det flere som har symptomer som kommer og går litt? Her skifter det mellom kvalm og dårlig, vonde pupper etc., til nesten helt symptomfri. Blir bekymra hver gang jeg føler at jeg ikke har de "vanlige" symptomene
Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 ❤ Aprilbarna19 ❤ It's gonna be May 2019 17 Sep 2018 #2 Jepp... bekymringsfullt men tydeligvis helt normalt.
3Topp Glad i forumet 17 Sep 2018 #3 krille skrev: Er det flere som har symptomer som kommer og går litt? Her skifter det mellom kvalm og dårlig, vonde pupper etc., til nesten helt symptomfri. Blir bekymra hver gang jeg føler at jeg ikke har de "vanlige" symptomene Klikk for å utvide … Syns faktisk jeg har mindre symptomer på kveldstid. Var veldig bekymret de første dagene, men nå tenker jeg det er vanlig
krille skrev: Er det flere som har symptomer som kommer og går litt? Her skifter det mellom kvalm og dårlig, vonde pupper etc., til nesten helt symptomfri. Blir bekymra hver gang jeg føler at jeg ikke har de "vanlige" symptomene Klikk for å utvide … Syns faktisk jeg har mindre symptomer på kveldstid. Var veldig bekymret de første dagene, men nå tenker jeg det er vanlig