Svingende symptomer

Miripiri

Flørter med forumet
Hei!

Jeg er snart i uke 7, og kjente en ganske distinkt kvalme i dagene 6+3 og 6+4. "Etterlenget kvalme", vel og merke. Har ellers ikke så mye symptomer, annet enn må tisse et par ganger per natt, litt ekstra trøtt (er ikke så trøtt som jeg syns jeg burde være og som jeg hører om), og ganske ømme pupper. Ble liksom litt lettet da jeg kjente denne kvalmen som heldigvis gikk over da jeg spiste litt. Men nå i de siste to morgenene har det blitt redusert til "uggen". Vil ikke karakterisere det som kvalm, bare uvel/uggen. Blir selvsagt litt stresset for at det er noe galt... Er det normalt at det svinger?

Jeg befinner meg nok litt i øverste kant av bekymringsnormalen som førstegangsgravid.

Tror det er ganske normalt. Svinger litt til meg også, og kvalmen er ikke like hard som for noen uker siden, men det kommer litt i rykk og napp.

Tror ikke du trenger å bekymre deg ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Hei:)
Det e helt normalt, på lik linje med å henge over do å spy i 3.mnd:)

Det hær e mitt andre svangerskap, å æ super dårlig en dag, å i helt fin form en anna dag:)

Greit å ha et par daga der man e dårlig, men da e no værtfall æ veldig glad for å være i fin form når æ e det;)

Her blir nesten symptomene "borte" for og så og komme tilbake... veldig rart det greiene der, har bestemt meg for og prøve og ikke legge for mye i og kjenne etter....;)

Jeg kjenner heller ikke så mange symptomer nå og er litt småbekymret. Leser om alle som er kvalme, men har ikke kjent noe til det enda :) Er 5+6 så er ikke langt på vei, men nettet opplyser om MA og masse annet skummelt så blir desverre litt påvirket. Men det virker som både lite og mye symptomer er helt normalt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er en uke etter deg ca.. Og jeg er veldig opp og ned fra dag til dag...
Heller ikke "skikkelig" kvalm men mer uggen om morran.
Syntes også det er litt ubehagelig at det varierer så mye, men henger nok helt sikkert sammen med at dette er mitt første også... ;)
Føler å kjenner etter det meste... Hehe..
Lykke til :)

Det er nok helt normalt at det svinger ;) Jeg begynte å bli uggen i forrige uke, denne uka har kvalmen og brekninger kommet + vondt i hodet:( Jeg er 8 uker i morgen :) Med førstemann var jeg også dårlig mellom 2 og 3 mnd..

Back
Topp