Svingbare hjul eller ikke?

lotte4

Forelsket i forumet
Nå begynner det å bli dags for å bestille vogn oppi alt det andre kaoset med flytting og oppussing osv... Bare et problem...vi greier ikke å bestemme oss for hvodan vogn vi vil ha. Jeg heller mot Emmaljunga Nitro City,men er litt usikker på om det kan bli trøblete med de svingbare hjulene til vinteren(eller på grusveier ol...). Er det noen som har erfaring?? Tar gjerne i mot for- og motargumenter!!

Jeg har vært veldig fornøyd med svingbare forhjul.. men på vogna vi hadde så kunne vi låse hjulene foran hvis vi ville d.. 

spørs litt i hvilket miljø du bor i da[:)] bor du der d er mest afalt osv, ville jeg ha valgt den! tror hjuene kan låses der og?! da d er bedre på vinteren.

Vi har bestilt Emmaljunga nitro city etter at en venninne anbefalte den. Hun sier den er grei å kjøre på snø/grus og helt genial ellers. Eneste hun misliker er at "kurven" under vognen er litt kronglete å få lagt ting i samt litt liten, men hun ordnet det problemet med å ha "handlenett"... Dessuten er det en veldig lett vogn, enkelt å klappe sammen og superlett å svinge med.

Uansett, LYKKE TIL med valg av vogn. [:D]

Som Malleleo sier, kommer litt an på hvor du bor og hvor du har tenkt å trille [:D] Svingbare hjul framme er jo greit på snø og slikt da er det lufthjul og at de kan låses [:)]

Vi har valgt City Cross etter å ha tenkt gjennom hvordan vi skal bruke vognen. På løs grus, i snø og annet ujevnt underlag er svingbare hjul ikke noe særlig, mens den på asfalt / kjøpesenter er genial. Vi har hytte med turstier og skogstier / grusveier ved sjøen rett utforbi døren og kommer nok til å benytte oss av turmulighetene nærmiljøet byr på.

Mitt tips er altså å tenke gjennom hvordan du skal bruke vognen og velge ut i fra det.

Back
Topp