Svinevaksinen

ORIGINAL: Labambie

Hvis det er anbefalingen fra myndighetene, så ja. [:)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Her fikk snuppa den pga. astma og pga. lungesykdommen, og hadde det blitt anbefalt igjen, pga. man er i risikosonen pga. disse tingene, så ville jeg gitt henne den igjen ja!

Sansynligheten er større for at hun ville blitt alvorlig syk av svineinfluensaen enn at hun blir alvorlig syk av vaksinen, så det er ett lett regnestykke for meg!

Heilt einig med tankegangen din!:) Ingen grunn til å ta noke sjanse ved ikkje å ta den når situasjonen er slik;)

Eg tok den, men orker ikkje lese link ;)

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Nei.. Tok ikke sist og tar ikke denne gang heller.. 

Jeg vet ikke.
Jeg tok den forrige, og ble vanvittig dårlig etterpå.
Vet rett og slett ikke om jeg tør gå gjennom det igjen.
Men på den annen side syns jeg det blir feil å skulle vaksinere ungene (for det kommer jeg til og gjøre) også ikke ta den selv.
(ungene reagerte ikke på den sist)

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Nei, tok den ikke sist, og har ikke no lyst og ta den ved senere tid heller[:)]

tror ikke det.... Hadde ikke tatt den nå heller, hadde ikke legen anbefalt meg på det sterkeste om å gjøre det.

syns det var litt vell myyyyye hysteri ute å gikk under svinetia.

ORIGINAL: True Blood

Nei.

Jeg tar vaksinene som er anbefalt fra myndighetene ja. Jeg var gravid med astma og allergi da jeg tok svinevaksina, en dårlig kombo om jeg hadde fått sykdommen.

Vet ikke heeelt om jeg tror på at det er vaksina som er skyld i narkolepsien da, men det blir jo spennende å følge saken fremover.

NOPE!!! Er sterkt plaget av å være trøtt uforklarlig mye mer trøtt enn tidligere. Og tok vaksina kun pga. press på jobben.

ORIGINAL: Tuttamoor

Nei, tok ikke den sist heller.. Synes det er for lite informasjon om vaksinen så jeg tør rett og slett ikke ta den. 

Med tanke på hva de har annbefalt før så stoler jeg ikke på myndighetene

det er jeg også,nå så sinnsykt også!! sover 8 timer,men er like trøtt o sliten. men tror du det har med vaksina å gjøre???
ORIGINAL: Lille_frosk

NOPE!!! Er sterkt plaget av å være trøtt uforklarlig mye mer trøtt enn tidligere. Og tok vaksina kun pga. press på jobben.

Back
Topp