Svinevaksinen

turbo trash

Forumet er livet
kommer dere til å løpe å ta en vaksine om det samme skjer igjen, altså en pandemi?

http://www.dagbladet.no/2010/08/24/nyheter/utenriks/svineinfluensa/vaksine/pandemi/13096241/

kommer nok til å kjøre huet på sammen måte enda en gang,men mest sannsynlig nei pga alt som har kommet frem i ettertid.Bivirkningene blir litt for mye til at jeg tør.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Nei.. Tok ikke sist og tar ikke denne gang heller.. 

Hvis det er anbefalingen fra myndighetene, så ja. [:)]

ORIGINAL: Labambie

Det vet jeg ikke. Må nesten veie for og imot når den tid eventuelt kommer.
Endte til slutt opp med å ikke ta den forrige, og er egentlig glad for det.

Nei, tok ikke den sist heller.. Synes det er for lite informasjon om vaksinen så jeg tør rett og slett ikke ta den. 

Sign!

ORIGINAL: Tuttamoor

Nei, tok ikke den sist heller.. Synes det er for lite informasjon om vaksinen så jeg tør rett og slett ikke ta den. 

ORIGINAL: Labambie

Hadde nok tatt den.. men ble i dag advart mot akkurat denne vaksinen i dag.. da jeg har fått en kronisk sykdom

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Her fikk snuppa den pga. astma og pga. lungesykdommen, og hadde det blitt anbefalt igjen, pga. man er i risikosonen pga. disse tingene, så ville jeg gitt henne den igjen ja!

Sansynligheten er større for at hun ville blitt alvorlig syk av svineinfluensaen enn at hun blir alvorlig syk av vaksinen, så det er ett lett regnestykke for meg!

+ 2 jenter og en mann med diabetes. jeg var den eneste som ikke var i risikogruppen men blei anbefalt (og prioritert) pga at mann og 5 barn var i risikogruppa.
..så som sagt over..regnestykket er lett.
..og ja..gjør det igjen!

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hadde nok tatt den.. men ble i dag advart mot akkurat denne vaksinen i dag.. da jeg har fått en kronisk sykdom

Oi, jeg ble anbefalt å ta den forrige gang jeg, antakelig av samme grunn som du ble frarådet. Jeg tok den ikke forrige gang pga jeg synes det var for mange motstridende argumenter og for lite forskning. Så nå har de da altså kommet fram til at den ikke er så bra for oss da?

Nei kommer ikke til å ta den tok den ikke sist heller..

Back
Topp