Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi tok den for snart tre uker siden. Merka ingenting på dem! Og de var sååå flinke, storemor gråt ikke i det hele tatt, stolt mamma! [:)][:D]
Jeg skal ta den selv en av de nærmeste dagene, starter opp i morra for oss vanlige folk. Jeg gjør det for "folk og fedreland", og for at vi har ikke noen som kan hjelpe oss med ungene om vi blir liggende lenge.
Vi har tatt den, mannen, jeg og Mathias. Kun vondt i armen i dagene etter. Mathias gråt ikke en gang. [:)]
Den varer vel bare til denne svineinfluensaen, pga det lages nye virus hele tiden. Akkurat som de som tar vaksine mot vanlig influensa, må jo ta ny hvert år, for det er nye virus hvert år.
Jeg og ungene tok den på Fredag og det var kun jeg som reagerte på den. Fikk kroppsverk og hodepine og trøtthet men det hele var over etter 2 dager men var veldig øm i armen men det gikk over det og...
Tok for nesten en måned siden jeg og N. jeg fikk en stk vond arm men N merket ingen ting han[:)][:)] Begge er risikosonen og jeg synes det helt klart er lurest å ta den.
Jeg har tatt den for snart en måned siden, fikk ikke noe bivirkninger. Hannah skulle tatt den på torsdag eller fredag, men siden hun fikk vannkopper må hun vente til hun er helt ferdig med det.
Vi har ikke tatt den, og vet faktisk ikke om vi skal heller..
Altså, vi har jo klart oss så langt uten den, og influensaen har jo herja rundt oss.. Er ganske overbevist om at Jenny hadde det også, så..
guttungen fikk den på fredagen, og har ikke fått noen bivirkninger.
Jeg er veldig i tvil om jeg selv skal ta den. Mannen min har bestemt seg for å ikke ta den...
Jeg tok for tre uker siden og fikk bare litt vondt i armen. I går tok Hannah og mannen den, mennen ble litt øm i armen men Hannah ser så langt helt upåvirket ut.
De jeg har snakket med som har hatt sviniflu ville på det sterkeste anbefale å prøve å slippe. De har hatt det temmelig forferdelig. Og med vår flaks så ville det vel slått inn på flyet på vei nordover og ødelagt hele jula. [&:]
Her virker det som om smittetoppen er nådd men den er på full fart oppover oppe i nord nå.
Og en ting til er det at om Hannah nå får en helt vanlig forkjølelse eller halsbetennelse så slipper hun en uke i karantene siden hun da er vaksinert.
Jeg og ungene har tatt den. Storesøster har tisset seg ut en del etterpå, men tenkte det kun var en fase hun var i. Men så hørte jeg om andre som hadde opplevd det samme. snakket med legen på vaksinestedet og han forklarte at vaksinen dytter litt på immunforsvaret. Jeg og lillebror tok før helgen. Jeg merket bare stiv arm. Lillegutt er fin. MEN vi har merket på begge ungene våre at de har vært veldig grinete etterpå. Vet ikke om de blir mer sliten. Det har resultert i våkenetter de siste nettene og på dagtid kan han plutselig ligge på gulvet og skrike. Ang. storesøster har de kommentert i bh at de merket forandring etter at hun fikk vaksinen. De siste dagene har hun vært solstråle, så det går nok over..