Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten med sjy, poteter og surkål. Eller så bruner jeg dem og har dem oppi form med brun saus og grønnsaker, og lar dem langsteke i ovnen til de faller fra hverandre av mørhet! Namnam!
Så lenge man gidder egentlig. Eller i mitt tilfelle, til mannen er ferdig å jobbe overtid.Hvor lang tid tar det?Langtidsstekingen, altså
![]()
Går det med vanlige svinekoteletter eller bruker du da nakkekoteletter? Jeg syns svinekoteletter er så tørt, så om det finnes metoder for å gjøre de gode er jo det supertSå lenge man gidder egentlig. Eller i mitt tilfelle, til mannen er ferdig å jobbe overtid.pleier å ha det i ovnen i kanskje 1.5-2 timer. På ganske svak varme.
vi kaller det slurpekoteletter!
![]()
Blir nok best med nakkekoteletter, men jeg liker ikke det, så jeg bruker alltid svinekoteletter.Går det med vanlige svinekoteletter eller bruker du da nakkekoteletter? Jeg syns svinekoteletter er så tørt, så om det finnes metoder for å gjøre de gode er jo det supert![]()