SVINEINFLUENSA

3 stars

Elsker forumet
Er det noen her inne som har hatt barn med svineinfluensa å hvilken symptoner startet det med? Har ei tulle på 3 år som begynte å kaste opp på mandagskvelden å holdt på hele natta å utover tirsdagen, fikk så diare. Hun var i fin form i går bortsett fra løs mage så trodde hun skulle i barnehagen i dag men nå har hun høy feber å vondt i venstre beinet. Hun klarer nesten ikke å gå på den å klager over smerte i bein å mage. Blir glad vist noen orker å fortelle litt hvordan symptonene var hos ditt barn.

Siden det er så forskjellig fra barn til barn, så tror jeg heller du skal snakke med legen din.

God bedring[:D]

Det skal vi selfølgelig gjøre om hun ikke blir bedre, men vil fortsatt høre hvordan symptoner andre sine barn fikk. Var jo det jeg spurte om...[:)]

Ingen av våre har hatt det enda (og håper de slipper, for mannen min er på havet....)

Men de jeg ahr hørt om, så er det diare evt oppkast, feber, hoste og vondt i muskler og ledd. Noe det samme som hos voksne, men i mildere form. Noen har alt, andre har ett par av de. Noen blir veldig slappe, mens andre er i relativt fin form. hmmm. det jeg kommer på i farten i alle fall.
Bare ene foten hun har vondt i? Da jeg hadde influensa for mange år siden, hadde jeg vondt i hele kroppen på en måte. Føltes som jeg hadde gangsperr all over.  

Da jeg snakket med legekontoret, så var det SI om de/vi hadde fått akutt hoste og høy feber. Snue hørte ikke med, men jeg har hørt om de som har fått beskjed om at de har SI, og de har hatt snue.... Er til å bli kokko av. Ikke tester de lenger heller, for sykehusene har ikke kapasitet til å analysere alle testene.

Om jenta di har SI, så er det vel for sent med tamiflu nå?

ORIGINAL: 3 stars

Det skal vi selfølgelig gjøre om hun ikke blir bedre, men vil fortsatt høre hvordan symptoner andre sine barn fikk. Var jo det jeg spurte om...[:)]

Skrev det, fordi det er en del her inne som tror at vi er leger og har svaret på alt.....[&:] Litt skremmende egentlig. 

ORIGINAL: Lois Lane

Ingen av våre har hatt det enda (og håper de slipper, for mannen min er på havet....)

Men de jeg ahr hørt om, så er det diare evt oppkast, feber, hoste og vondt i muskler og ledd. Noe det samme som hos voksne, men i mildere form. Noen har alt, andre har ett par av de. Noen blir veldig slappe, mens andre er i relativt fin form. hmmm. det jeg kommer på i farten i alle fall.
Bare ene foten hun har vondt i? Da jeg hadde influensa for mange år siden, hadde jeg vondt i hele kroppen på en måte. Føltes som jeg hadde gangsperr all over.  

Da jeg snakket med legekontoret, så var det SI om de/vi hadde fått akutt hoste og høy feber. Snue hørte ikke med, men jeg har hørt om de som har fått beskjed om at de har SI, og de har hatt snue.... Er til å bli kokko av. Ikke tester de lenger heller, for sykehusene har ikke kapasitet til å analysere alle testene.

Om jenta di har SI, så er det vel for sent med tamiflu nå?

Vi har\har hatt svineinfluensa og alle har vært skikkelig tette i nesa! Men kanskje vi hadde en vanlig forkjølelse oppå?[&:]

Minsten hadde pusteproblemer, hoste, feber, spiste dårlig og var veldig slapp og vanskelig å trøste. Startet med feber og slapphet. Så fikk han hoste og ble veldig tett i brystet.

Back
Topp