A Angel25 Glad i forumet 17 Sep 2009 #1 hvis en av foreldrene mulgiens kan ha svineinfluensa bør barnet ikke reise ibarnehage eller?
A Angel25 Glad i forumet 17 Sep 2009 #2 ORIGINAL: GuttasMamma! joda.sålenge barnet er friskt så.men den syke bør ikke levere i barnehagen mtp smittefaren takk... jeg er slakt med feber og verking....
ORIGINAL: GuttasMamma! joda.sålenge barnet er friskt så.men den syke bør ikke levere i barnehagen mtp smittefaren takk... jeg er slakt med feber og verking....
MaRtE:) Gift med forumet 17 Sep 2009 #3 joda, men foreldre som er syke skal ikke hente eller levere i bhg. sånn er det her da.
A Angel25 Glad i forumet 17 Sep 2009 #4 ORIGINAL: GuttasMamma! ORIGINAL: Angel25 ORIGINAL: GuttasMamma! joda.sålenge barnet er friskt så.men den syke bør ikke levere i barnehagen mtp smittefaren takk... jeg er slakt med feber og verking.... huff da.God bedring.Er selv syk,men det er ikke influensan,bare dumskap etter trening(kledde ikke nok på meg etter en hard treningsøkt)[:'(] jeg klarer meg fint, verre emd snuppa mi som er lungesyk.... ungår henne...
ORIGINAL: GuttasMamma! ORIGINAL: Angel25 ORIGINAL: GuttasMamma! joda.sålenge barnet er friskt så.men den syke bør ikke levere i barnehagen mtp smittefaren takk... jeg er slakt med feber og verking.... huff da.God bedring.Er selv syk,men det er ikke influensan,bare dumskap etter trening(kledde ikke nok på meg etter en hard treningsøkt)[:'(] jeg klarer meg fint, verre emd snuppa mi som er lungesyk.... ungår henne...