Svineinfluensa

irisak

Forelsket i forumet
Er dere mer redde nå enn før dere ble gravide? Jeg er litt engstelig fordi det rammer gravide hardere [8|] Men vi står langt fram i vaksinekøen da. I mellomtiden har jeg ei lita desinfiseringsflaske i veska og vasker hendene ofte. Kommer heller ikke til å oppsøke store folkemengder før vaksinen kommer..
Tenker dere på det? Eller er jeg litt hyper her?

Tenker egentlig ikke så mye på det. Men går rundt med sprit + at jeg har en jente i barnehagen.
Har aldri hatt influsensa før heller.

Okei det var litt beroligende egentlig. Mulig jeg henger meg på hypen i media litt for lett.. Må si jeg er misunnelige på dere som aldri har hatt influensa, der snakker vi immunforsvar! Jeg har influensa hvert år, men kommer meg stort sett unna med en tredagers egenmelding. Håndvask og å unngå syke folk, så går det nok fint!

Æ må faktisk si at æ e ganske bekymra.. E influensasyk for øyeblikket,å har omgåes folk som har venner som nettopp har fått påvist d..

E ikke så bekymra for å bli sjuk i utgangspunktet,men kan itj forestill mæ at d kan vær trivelig å ligg me svineinfluensa å kvalme/brekninga å andre graviditetssymptoma..
Da bli æ garantert ligganes på sofaen...

Å min største bekymring.. huset blir ikke rydda!!! :P

Ja, må innrømme at jeg er litt bekymret. Ikke bare for meg selv, men ikke minst alle ungene. Tror alikvel det ikke har noe for seg å sitte hjemme å vente. Ungene går i skole og barnehage, og både jeg og mannen jobber jo, så om smitten er i nærheten kommer den nok til oss uansett er jeg redd...

Back
Topp