Svineinfluensa?

Destiny85

Forumet er livet
Jeg merker media har gjort meg livredd... slet med å sove i går, hadde så vondt i hodet. Det bare pressa på[&:]
Vondt i ørene (merker de er hoven når jeg bruker q-tips), vondt i nesa/bihulene, vondt i hodet, småkvalm, kroppen vil bare sove, og jeg går rundt som en zoombie[&o]
Veldig moro på sin første arbeidsdag når jeg har slitt en del med fravær på jobb pga sykdom fra før[:(]

Høres kanskje hysterisk ut, men jeg er livredd for å spre dette på jobb dersom jeg jobber på barnehage med ganske mange unger. Også er jeg livredd for lille snuppa mi selvfølgelig[&o]

Hvis du er så usikker ville jeg bare ringt til legen og spurt om du bør holde deg hjemme. Bare ikke vær så redd for dette for din egen del. Du skal føle deg riktig ille hvis det er noe ved situasjonen din som tilsier at du skal ha ekstra oppfølging. Leste at forskjellen på vanlig influensa og svineinfluensa er at sist nevne smitter lettere og trenger litt lengre ned i luftveiene. Slapp av dette order seg og for jobben din,- selv om du har vært mye syk før. Klem

Back
Topp