Svineinfluensa vaskinen

mybabyrock

Glad i forumet
Sikkert vært slik avstemmning før men ikkje som eg har fått med meg...
er sååå usikker på om vi skal ta den eller ikkje....

Noen som har hatt den og vil dele sin mening?evnt. bivirkninger osv...

Hvorfor har du tatt den eller hvorfor skal du ikkje ta den?...

Har tatt den, men ble smitta like etterpå, så den rakk ikke å virke, tar 3 uker før den virker optimalt. Råder alle til å ta den, jeg har det ihvertfall ikke noe koselig nå.

skal ta, men de har jo faen meg nesten ikke kommet i gang med vaksineringa enda her....

er veldig usikker siden vi har hatt egg allegi i 3 generasjoner..
snakka me fastlegen idag og vil helst ta allergi prøver på E før ho får den hvertfall.

og allergi test på meg selv.. har ikke spist egg på mange år så vet ikke om jeg har det lenger

Har tatt den jeg. Er i risikogruppen så ble anbefalt av legen å ta den. Slik jeg ser det er det å velge mellom 2 onder. Så da velger jeg å tro at de vet hva de gjør når de vil vaksinere folk.

Ok ja eg heller mot og ta den da...Men har og hørt om ei som fekk nerveproblemer etter ho hadde tatt den,hadde aldri slitt med nervene før...men hvem vet...kan jo bare være noe annet enn den som har gitt henne det....
Men hvordan vet man atte man har hatt den da eventuelt?
Har vært syk nå i snart 2 uker sjikkelig seig influensa,nekter og slippe helt taket...men vet jo ikkje om det er den og den er litt mild i forholdt til det som blir sagt eller noe...

bestemte mæ egentli i dag at når d åpna før di utafør risikosona så ka æ å ta den
d e kun før æ e aleina å kan ikkje få nån t å hjælpe mæ m ungan om æ sku bi sjuk
tvila på ungan ska få den

har diskutert mykje m både mæsjøl å div persona i helsevesenet

Har ikke tatt den, og skal ikke ta den.. [8D]

Mannen min og jeg har tatt den. Den blir satt intramuskulært, så armen var temmelig støl og øm et par dager, ellers hadde jeg litt hodepine dagen etter den ble satt. Mannen min fikk litt feber dagen etter, og en del mer hodepine enn meg, men så er jo han mann da... [8D][;)][:D]

Back
Topp