svineinfluensa varighet?

Frøkenkanin

Forelsket i forumet
dere som har hatt eller vet om noen som har hatt svineinfluensa, hvor lenge varte det? Jeg var sikker på at jeg hadde fått det for jeg har hatt feber en kveld og en dag...men i dag er jeg helt feberfri og verker ikke lenger i ledd og muskler, men har sår hals og hoster...tror dere jeg kan ha hatt det??takknemlig for alle svar.

Varierer nok litt. Her har vi svinesjuka nå, sambo har vært dårlig siden fredag, og jeg siden mandag. Han begynner å bli frisk nå, mens jeg er ganske dårlig enda. 

ok det er det jeg er usikker på vet ikke om det er influensa en gang siden feberen bare varte i 2 dager.

ORIGINAL: eelias

ok det er det jeg er usikker på vet ikke om det er influensa en gang siden feberen bare varte i 2 dager.

SAmme med mini her.. Feber og aua overalt i et par dager, siden bare litt hosting og sutring. Vet heller ikke om det "lille der" er nok til å være SI.

tobias fikk høy feber tirsdag kveld, og feberfri torsdag morgen..

jeg har vært forkjølet,slakk, og hosta nå i en uke. har hatt litt feber men legen mente det ikke var SI. er så lei av å være syk. ved influensa ligger man strekk ut da?, orker ikke komme seg opp av sengen?

Jeg hadde feber i 3 dager, Leon hadde høyfeber i 3 dager og vet ikke om Adrian har hatt det, men han hadde feber i 4 dager.. Etter feberen så er man slapp å ødelagt i noen dager ja. Så du er nok syk i en uke cirka..
Men spørs på hver enkelt egentlig, til noen kan SI være hard mens hos noen så kan den være ganske mild[:)]

ORIGINAL: Dollface

tobias fikk høy feber tirsdag kveld, og feberfri torsdag morgen..

hvor høy feber da?og kommer det sån utav det blå?syns det er så ekkelt![&:]

Back
Topp