• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

svineinfluensa vaksinen

ORIGINAL: Andy Dufresne

Quoter meg selv.

"Jeg vil og si at når denne vaksinen ble testet ut i Kina så fikk 4 personer bivirkninger(hodepine og muskelkramper), det var alt av 39.000 personer som fikk vaksinen.  WHO sier også at den er blant det tryggeste vaksinene som det noen gang har sett.

Det har til nå vert noen tusen tilfeller av H1N1, 1528 bekreftede tilfeller, og vi har allerede 6 døde av viruset. 5 ligger kritisk syke. (I Norge)

You do the math! "

1528 bekreftede tilfeller, ja, men de har jo mer eller mindre sluttet å teste folk..... Så tallet kan egentlig være dobbelt, ja kanskje tredobbelt. Fordi svineinfluensaen i utgangspunktet er en mild influensa! Så da regner jeg med at de tester de som blir skikkelig syke, eller som er i risikogruppene.

ORIGINAL: Andy Dufresne

Quoter meg selv.

"Jeg vil og si at når denne vaksinen ble testet ut i Kina så fikk 4 personer bivirkninger(hodepine og muskelkramper), det var alt av 39.000 personer som fikk vaksinen.  WHO sier også at den er blant det tryggeste vaksinene som det noen gang har sett.

Det har til nå vert noen tusen tilfeller av H1N1, 1528 bekreftede tilfeller, og vi har allerede 6 døde av viruset. 5 ligger kritisk syke. (I Norge)

You do the math! "

Pluss at folkehelseinstituttet i går meldte om nedagang i salget av Tamiflu, 9000 solgte pakker i september mot 14000 i august, og de sa det viste tisvarende utvikling som nedgangen i sykdomstilfeller. De sluttet å ta tester og bekrefte svineinfluensaen veldig tidlig. MAAAAAANGE flere har hatt den enn de som er bekreftet syke. På verdensbasis er det ca like mange dødsfall av svineinfluensa som av en vanlig sesonginfluensa. Så hvis vi skal jobbe med matematikk, er det viktig å jobbe med riktige tall...

Back
Topp