Svindlet på e-bay?

Prikketrusa skrev:

*Prinsessa skrev:
Vi har fått pakker fra Kina på 5 dager og andre ganger mye mye lenger tid.
Kan hende den har gått igjennom tollen og da kan det vel ta tid.

Værste fall, så kan ting bli borte i posten.

Har du noe sporing på den?

Har ikke sporing, nei dette her var et litt spontant kjøp så jeg er egentlig litt spent på hvordan det ser ut i virkeligheten... 

Hehe ja det skjønner jeg. Kanskje det  er et slør laget av noe rare greier med en svær lapp på hvor det står Made in China hehe. Håper du får den snart da. Eventuelt kan du sende en mail og fortelle at du ikke har mottatt pakken enda. Det har skjedd samboern som er ebay mann. Da har han fått tilsendt en ny pakke uten å måtte betale for den :)

*Prinsessa skrev:

Miriel skrev:
Hvis tollen har den, og velger å åpne den, kan de finne på å bruke 2 mnd på det.
Normalt skal det gå relativt raskt, men det er ikke alltid sånn.

Nei, det er nettopp det. Samboern har hatt et par pakker på tollen som har brukt relativt lang tid. Trodde han ikke kom til å få varen, men jammen dukket den opp.

Så lenge det koster under 200 kroner så er det heller tvilsomt at tollen "tar" det. 

8.mars er tre uker siden på torsdag, og det står at det kan ta 14 til 23 dager, så de har litt tid enda..

Jeg venter enda på ting jeg bestilte 2. mars, så skjønner godt utålmodigheten din!!!

Ting tar tid. De gangene jeg har blitt svindlet er brukeren vekke (slettet seg).

Prikketrusa skrev:
Jeg bestilte et brudeslør på ebay fra en selger i Kina den 8. mars.
9. mars ble bestillingen merket som sendt. Det stod ikke noe om antatt ankomstdato, men jeg begynner å bli litt bekymra!  Har jeg blitt lurt trill rundt, eller er det vanlig at posten fra Kina tar så lang tid?
Selgeren hadde 99,8% gode tilbakemeldinger, så jeg tenkte det ville gå bra, men nå vet jeg ikke helt...

Jeg bestilte noe på Ebay fra Kina 4 mars, og jeg fikk det i posten i dag! Det var riktig nok bare film til mobil, så det ikke skal bli riper. Var sendt som brev, men det tok hvertfall SYKT lang tid. Jeg ville gitt det noen dager til...

Ville ikke bekymra meg før det har gått 1 mnd.. har før venta ca 1 mnd på noe jeg har bestilt på E-bay emoticon

går pakken med båt kan det jo ta ganske lang tid, bortimot en mnd. Så vi får håpe det går bra :)

Noen ganger tar det veldig lang tid å få ting fra Kina, har tatt én mnd noen ganger for meg. Andre ganger tar det kanskje bare en uke, så det varierer. Men det hender ting forsvinner i posten også.

Jeg bestilte noe fra Kina den 22/2, har enda ikke fått det... Selgeren har god feedback, så jeg håper det kommer.. 

Nevermind, fikk pakka i posten i dag.. :p

De forskjellige selgerene har forskjellig leveringstid som kommer ann på hvordan de sender bestillingen. Det kan gå alt ifra 3-5 virkedager eller helt opptil 6 uker. Hvis du valgte standard "air mail" så er det inntil 6 uker. 
Jeg venter på en kjole fra Kina nå selv og har ventet i snart 3 uker. Har sendt mail til selger og så lenge det blir sendt med air mail så finnes det ingen sporingsnummer dessverre.

Back
Topp