Svindel?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Det ringte på hustlf i ste, sjult id..
så tok jeg den da, å så snakket en maskin eller noe, dame stemme..

Hun snakket engelsk, sa jeg hadde vunnet ett cruise til karibien, press 9 for å bekrefte eller noe..
gjorde ikke det, men er dette svindel??!! eller har jeg virkelig dumma meg ut nå.. hehehe

svindel!!!!!
helt garantert!

jeg syntes det lukter svindel lang vei[8D]

først og fremst, har du deltatt i noen konkurranser?

Er et ordtak som sier at; Høres det for godt ut til å være sant, så er det som oftest det [:D]

Mener foresten det var noe i avisene tidligere om svindling på den måten der.

Hehe, synes det var litt skummelt jeg ![:D]
men er nok sikkert det, lurer på hva som hadde skjedd hadde jeg trykket videre..

Ren svindel!! Det neste hadde sikkert vært at du skulle taste inn visakortnummeret ditt. Mener å ha lest om det der i avisa for en liten stund siden.[:o]

ORIGINAL: catolh

Er et ordtak som sier at; Høres det for godt ut til å være sant, så er det som oftest det [:D]

Ikke jeg hvertfall, men dette er jo foreldrene mine sitt hus ! hehe..
hva de har, vet jeg ikke.. hehe, men de hadde nok ikke ringt på den måten visst det var noe sånt..
hehee..

ORIGINAL: flippflopp

kan være tlf bølling som er for morro om du skjønner. på vg er sånn at du kan ringe en venn men det er ikke du som snakker, men en data maskin som sier masse kødd. det er drit morsomt hehe.

Hmm, det kan jo hende.. [8D]

Mest sannsynlig svindel.. Men vil bare fortelle en sann historie:

En jeg gikk i klasse med fikk et sånn popupvindu hvor det sto at han var nr. 1 000 000, og om han trykte ville han vinne tur til karibien (og kunne ha med seg 3 andre).. Han trykte, skrev inn mailen sinn og tlfnr og ble oppringt senere av det firmaet.
I fjorsommer var han, dama, broren og dama på 3ukers cruise i karibien[:)] Just so u know.. Jeg trykker selv bort popupvinduene, men dveler litt mer nå[8D]

ORIGINAL: Choice

Mest sannsynlig svindel.. Men vil bare fortelle en sann historie:

En jeg gikk i klasse med fikk et sånn popupvindu hvor det sto at han var nr. 1 000 000, og om han trykte ville han vinne tur til karibien (og kunne ha med seg 3 andre).. Han trykte, skrev inn mailen sinn og tlfnr og ble oppringt senere av det firmaet.
I fjorsommer var han, dama, broren og dama på 3ukers cruise i karibien[:)] Just so u know.. Jeg trykker selv bort popupvinduene, men dveler litt mer nå[8D]

åååh, stilig!! tørr ikke helt uansett jeg.. hehe

ORIGINAL: hønselovisa!

ORIGINAL: bebisjuk300

svindel!!!!!
helt garantert!

Signerer

ORIGINAL: pernilleht

ORIGINAL: bebisjuk300

svindel!!!!!
helt garantert!

Sign

Back
Topp