junibebi89
Gift med forumet
God bedring og ta vare på deg selv!
. Godt med mannen hjemme som roer ned oss 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg i dag?![]()
Jeg er skikkelig dårlig på å se tråder! Beklager til dere begge at jeg ikke hr oppdaget det før nå!Uff.. Hvordan er det med deg i dag? Bedre??
jeg hadde dette mye med N og begynt å få det med theo nå. jeg har blodtrykksfall og den gang var de ille :/ jeg blacket helt ut og var hacket før alt bare forsvant. alt surret og jeg klarte ikke stå eller noe alt var helt karusell aktiv med båtfølelse. lakris hjelper på dette, men ellers er det svært lite man kan gjøre. drikke noe med salt som faris hjelper ogsådet er ikke kult
hadde ett kraftig ett på ikea og hele ikea surret rundt i 15 min
![]()
ja... ja hadde det veldig ofte og spesielt der det var varmt og dårlig luft. jeg ble bedre mot slutten jaÆsj! Det er skikkelig vemmelig! Hadde du det hyppig? Og ble du kvitt det mot slutten? Jeg håper dette var et engangstilfelle for min del! Men du sier lakris hjelper? For da skal jeg sørge for å ha lakris i huset!![]()
Dette skal jg huske på!ja... ja hadde det veldig ofte og spesielt der det var varmt og dårlig luft. jeg ble bedre mot slutten jajeg fikk det verst om sommeren pga varmen. jepp det øker blodtrykket som igjen gjør at blodtrykssfallet blir borte
![]()
bare hyggeligDette skal jg huske på!Takk for finfine tips her!
![]()
Æsj da... Godt det bedra seg litt da! Det er ikke godt med sånt!Jeg er skikkelig dårlig på å se tråder! Beklager til dere begge at jeg ikke hr oppdaget det før nå!
På lørdagen føltes det ut som en intens hang-over! Var mye bedre da enn dagen før, men var ikke helt normal før søndag kveld!![]()