Svimmelhetsanfall anyone?

God bedring og ta vare på deg selv! :). Godt med mannen hjemme som roer ned oss :)

Sånne anfall har jeg også plutselig begynt å få.. F.eks om jeg er i butikken så blir alt helt svart og går rundt for meg, men jeg har ikke svimt av ennå..

God bedring!! Håper det bedrer seg fort! :)

Uff.. Hvordan er det med deg i dag? Bedre??

Hvordan går det med deg i dag? :)
Uff.. Hvordan er det med deg i dag? Bedre??
Jeg er skikkelig dårlig på å se tråder! Beklager til dere begge at jeg ikke hr oppdaget det før nå!

På lørdagen føltes det ut som en intens hang-over! Var mye bedre da enn dagen før, men var ikke helt normal før søndag kveld! :)

jeg hadde dette mye med N og begynt å få det med theo nå. jeg har blodtrykksfall og den gang var de ille :/ jeg blacket helt ut og var hacket før alt bare forsvant. alt surret og jeg klarte ikke stå eller noe alt var helt karusell aktiv med båtfølelse. lakris hjelper på dette, men ellers er det svært lite man kan gjøre. drikke noe med salt som faris hjelper også :) det er ikke kult :( hadde ett kraftig ett på ikea og hele ikea surret rundt i 15 min :o

jeg hadde dette mye med N og begynt å få det med theo nå. jeg har blodtrykksfall og den gang var de ille :/ jeg blacket helt ut og var hacket før alt bare forsvant. alt surret og jeg klarte ikke stå eller noe alt var helt karusell aktiv med båtfølelse. lakris hjelper på dette, men ellers er det svært lite man kan gjøre. drikke noe med salt som faris hjelper også :) det er ikke kult :( hadde ett kraftig ett på ikea og hele ikea surret rundt i 15 min :o

Æsj! Det er skikkelig vemmelig! Hadde du det hyppig? Og ble du kvitt det mot slutten? Jeg håper dette var et engangstilfelle for min del! Men du sier lakris hjelper? For da skal jeg sørge for å ha lakris i huset! :)

Æsj! Det er skikkelig vemmelig! Hadde du det hyppig? Og ble du kvitt det mot slutten? Jeg håper dette var et engangstilfelle for min del! Men du sier lakris hjelper? For da skal jeg sørge for å ha lakris i huset! :)
ja... ja hadde det veldig ofte og spesielt der det var varmt og dårlig luft. jeg ble bedre mot slutten ja :) jeg fikk det verst om sommeren pga varmen. jepp det øker blodtrykket som igjen gjør at blodtrykssfallet blir borte :)

ja... ja hadde det veldig ofte og spesielt der det var varmt og dårlig luft. jeg ble bedre mot slutten ja :) jeg fikk det verst om sommeren pga varmen. jepp det øker blodtrykket som igjen gjør at blodtrykssfallet blir borte :)
Dette skal jg huske på! :) Takk for finfine tips her! :)

Litt lakris samt å holde bena høyt når det er på sitt verste ;) Typisk blodtrykksfall.. Jeg har hatt det mye og ofte til nå. Blodtrykksfall med nautisk vertigo skrev legen ;)

Jeg har også hatt dette mye.
Legen sa at det var normalt. Drikk mye vann å ikke bli for varm var tipsene jeg fikk :)

Jeg er skikkelig dårlig på å se tråder! Beklager til dere begge at jeg ikke hr oppdaget det før nå!

På lørdagen føltes det ut som en intens hang-over! Var mye bedre da enn dagen før, men var ikke helt normal før søndag kveld! :)
Æsj da... Godt det bedra seg litt da! Det er ikke godt med sånt! :o jeh har heldigvis sluppet billig unna med kun 1 gang.

Har slitt en del med blodtrykksfall. Det som hjelper for meg er å bevege mye på meg, særlig på beina, når jeg skal stå eller sitte lenge i samme stilling. Ser sikkert rart ut der jeg går opp og ned fra tærne og danser rundt når jeg lager mat, sminker meg, føner håret etc., men dette fungerer kjempefint for meg sammen med å få i meg nok væske. :)

Back
Topp