Svimmelhet..

spireimagen

Flørter med forumet
Uff, på jobb idag når jeg sto å lagde mat til barna. Ble jeg akutt svimmel og et slags trykk i brystet. Det ble helt svart og jeg ble skikkelig kvalm, fikk også nesten som en klump som bevegde seg fra magen og oppover! Noen som har opplevd lignende? Har vært gravid tidligere men var da verken kvalm eller svimmel. :)

Huff, håper det gikk over raskt <3 Jeg blir lett svimmel, men ikke på den måten :/

Blodtrykksfall? Jeg holdt på å besvime flere ganger sist svangerskap.. Husker spesielt en gang på toget, kom meg akkurat av og fikk satt meg ned på en benk.

Leste litt om blodtrykksfall og kunne mest virke som det!! Det var skikkelig ubehaglig og kvalmen har vært helt ekstrem etter på. Satser på en bedre dag i morra ;)

Jeg får slikt hele tiden. Klarer overhode ikke stå rolig å gjøre noe i alle fall, da faller blodtrykket med en gang. Vi må nok bare godta å sitte mens vi lager mat den neste tiden. :) Dusjing er drepen for meg, dampen i tillegg til å stå gjør meg dårlig hver gang.:confused:

Jeg får slikt hele tiden. Klarer overhode ikke stå rolig å gjøre noe i alle fall, da faller blodtrykket med en gang. Vi må nok bare godta å sitte mens vi lager mat den neste tiden. :) Dusjing er drepen for meg, dampen i tillegg til å stå gjør meg dårlig hver gang.:confused:
Dusjen er faktisk en av stedene hvor jeg føler meg skikkelig dårlig..

Har ikke hatt blodtrykksfall enda, men sist fikk jeg det litt senere i svangerskapet.. Skikkelig ekkelt :/

Back
Topp