Svimmelhet...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Nå i det siste har jeg begynt å bli ordentlig svimmel... Utrolig ekkelt! Igjen et symptom mer enn sist svangerskap :-/  Jeg forsøker å sitte en stund, men så fort jeg reiser meg opp igjen så kommer det snikendes tilbake. Men det kommer og går...

Flere som sliter med dette?

Ja,sliter med det igjen :(
Med gullet måtte jeg over på svangerskappenger fordi jeg svimet av hver dag, slipper vist ikke unna nå heller. Men min svimmelhet kom av lavt blodtrykk, så håper det er det den gangen her også, som jordmor sa hele tiden, mye bedre med lavt blodtrykk i svangerskap enn høyt, ikke så galt at det ikke er godt for noe ;)

Sjekket jerninnholdet? Det holder ikke bare med en rask blodprøve, de må sjekke lagrene dine også... Har selv lavt blodtrykk, lite jern og bilyd, så mye svimmel! Kontakt lege med en gang, om du blir uvanlig andpusten! Håper du blir mindre svimmel snart!

Sleit ein del i forrige svangerskap. Hadde ein del nesten besvimelsar og ein fullført besvimelse.. Varte frå 12 veker til nesten siste slutt. Heldigvis med litt mellomrom.

Føler med deg, det er ikkje mykje kjekt nei..

Jeg har vært litt svimmel, men mest når jeg er sulten eller har drukket for lite. Det toppa seg på morgenen idag, da ble det så ille at jeg kastet opp. Håper for din skyld at du slipper å være svimmel de neste 7 mnd:)

Jeg er svimmel. Kan plutselig bare komme, spesiellt på jobb :(
Men heldigvis har jeg ikke besvimt enda.
Håper det går raskt over med deg :)

Back
Topp