Svimmelhet på slutten..?

Lykkeligx2

Glad i forumet
Noen som har vært svimle når det nærmer seg slutte.[8|][:)]? Har ikke noen sammenheng m om jeg ligger, sitter eller står, bare litt svimmel hele tia...[8|] Jeg er midt i uke 37, og var hos jordmor på fredag. Hadde litt høyere blodtrykk enn før(ikke faretruende) og +1 i proteiner.. Har også litt vann i kroppen, men ikke uvanlig mye, så tror sv forgiftning er utelukket![8|] Er jo så ubehagelig..

Ja, jeg var veldig svimmel under hele svangerskapet og ganske lenge etter fødselen også! Jeg tror rett og slett at det kom av at jeg var sliten... Er jo ekkelt å gå rundt om kring og kjenne at du holder på å besvime, noe jeg også gjorde en god del helt i begynnelsen av svangerskapet og spesielt etter på... Prøv å ta det litt med ro, ha alltid med deg ei flaske vann, sett deg ned når du kjenner at du begynner å bli svimmel, prøv å få nok søvn... Det er mine tips[:)]

Tusen takk for svar[:)]! Det rare er at det har ingenting å si om jeg stresser, er det like mye på kvelden når jeg sitter i sofaen og har nettopp spist og drukket...[&o] Merkelige greier...

Back
Topp