Svimmelhet... *oppdatert*

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Da blir det legetime på meg. Har slitt med veldig svimmelhet når jeg reiser meg siden mandag. Sliter sann på jobb hvor det er opp og ned hele tiden. Ringte i legen og ho ba meg komme ned i morgen... [:)]

----------------------------------------------

Da har jeg vært en tur på jobb først, også hos legen etterpå. Ble jammen sykmeldt jeg... [:o] Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si til folk!??

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid sist,ikke bare når jeg reiste meg.. men ellers oxo,var i grunn ganske grusomt..
Men ville nokk vært verdt det om det ble en liten bejbis uttav det.

Uansett,håper legen din kan gi deg noen gode råd,for er ikke gøy å gå rundt sånn der..

Noen tips?

ORIGINAL: Serine sin mamma

men hva sa legen det kom av da?

Tror det vil være bra for deg å få slappet av hjemme[:D]

Jeg holdt jo på å ramle når han skulle ta blodprøver så han ble skremt...hehe. Ringe gyn. på sykehuset, de sa det var ganske vanlig. Tatt en haug med prøver også skulle han ringe meg om noen dager.

Men hva sier jeg til folk? Hadde jo ingen planer om å fortelle om det helt enda...

hadd det sånn i heile forrige sv.skap og antydninger i denne.
hos meg fungert d litt å få opp blodsukkeret, drikk mye vatn og reis seg meget sakte opp ;)
kanskje du treng jern tilskudd?

Ja...han ringer så fort han får svar på prøvene, men kan jo godt hende jeg mangler jern.
Ekkle greier....

Jeje...jeg får tenke ut noe smart å si. [8|]

tenkt du på ka du sku sei på jobb eller familie/venna?

ORIGINAL: Sørfis

tenkt du på ka du sku sei på jobb eller familie/venna?

Ja...kommer lissom ikke på noe heller...

skyld på magesår i mellomtiden ;P

nei eg veit ikke, eg.. vanskeli d der, man vil jo ikke lyv heller..
får håp du bi fort likare og at folk ikke e så nyskjerrig, så du kan hold d hemmelig til du selv vil si d :)

jeg lurer på å kansje bare være ærlig med sjeften på jobb:) for jeg sliter med at jeg er kvalm og dårlig hele dagen:( men til venner vet jeg virkelig ikke

Kan du ikke bare si at du har fått urinveisinfeksjon? Da kan man jo bli ganske dårlig. Uten at det trenger å vises på deg [:D] Det er lov å juge litt [;)]

Hva med og si at du har lavt jernlager? Det blir man svimmel av. [;)] (og i ditt tilfelle er det jo mest sannsynlig sannheten også [:)] )

Og da kan du jo si at du har vært hos legen for å sjekke det også, og at du venter på svar. [8D]

Hadde tatt en liten løgn ja [;)]

Du kan jo si at du har lavt blodtrykk og jernmangel og har fått beskjed av legen om å ta det helt med ro [:)]

God klem og Lykke til!!!

Du får prøve å hvile mest mulig, Linda[:)].
Sier som de andre, du får finne på en hvit løgn[;)]

Ja...hadde besøk av min mor og søster her i stad. Sa ingenting om at jeg hadde vært hos legen. Svimmelheten visste de jo om allerede da jeg ikke klarte å gå rundt i kjøpesenteret her om dagen. [8D] 
Men virker ikke noe mistenksomme...så jeg prøver bare å unngå temaet helt jeg!

Ellers så får jeg trå til med noen hvite løgner!

Back
Topp