svimmelhet og nakkeplager

anahen

Gift med forumet
Flere enn meg som sliter med det?[&o]

Ja, men så har jeg en nakke og hodeskade som gjør det hele komplett. Blodsirkulasjonen til hodet går via nakken så ikke så rart man blir svimmel om nakken ikke fungerer optimalt.

Akupunktur og Osteopat har hjulpet meg masse[;)]

har vært uvel og kvalm siden 2007..i 2009 ble jeg så svimmel at jeg ikke greide å stå på beina, pluss at jeg spydde i 14dager i strekk.. så gikk det over... men er enda uvel og kvalm.

Antas å ha sammenheng med nakkeslengskaden jeg har.

[:'(]

Æsj, har nakkeslengskade jeg også. Og legen tror jeg har kjevesleng også. Og nå under graviditeten sliter jeg MAX!! Ble dere verre mens dere var gravide?

Har du vært i kontakt med norges whiplash forbund??
Jeg anbefaler de på det sterkeste[;)]

De sender deg et skjema i posten som du fyller ut.. såkalt smerteskjema.. å ut i fra det så får du tilsendt forslag til utredninger.

Er fullstendig utreda jeg nå.. er 3,5 år siden ulykka.. men var ikke før jeg kontakta nwf, at det ble fart på sakene og jeg faktisk fikk hjelp[;)]

Har vært i mr, scintigrafi, CT,ØNH-spes, Trond Stokke, Psykologspesialist.(etter vi i jan -10 kontakta NWF).

Så nå har jeg fått svar, å dokumentasjon på plagene mine[;)]
Noe som legene mine aldri tilbydde meg[;)]

Lista er sykt lang over alle skadene jeg ble pådratt[&o] men er bedre å vite at det er grunn til smertene.. enn å ikke vite hvorfor man har vondt.

Jeg sliter og det ble verre når jeg ble gravid!

Kiropraktor hjelper meg veldig!

ORIGINAL: Destiny85

Jeg sliter og det ble verre når jeg ble gravid!

Kiropraktor hjelper meg veldig!

Har aldri turt å nerme meg kiropraktor, i fare for at skaden min kan bli værre enn den er[&:]

Det er 20 år siden jeg fikk denne skaden. Men det slo til for fullt med nakkeplager og svimmelhet for ca 10 år siden.
Jeg har vært på MR, CT, ØNH, kiropraktor, psykomotorisk fysioterapi, tverrfaglig vurdering, naprapat...etc...
men ingenting hjelper nevneverdig. Går fast til fysio.

opp

ORIGINAL: anahen

Det er 20 år siden jeg fikk denne skaden. Men det slo til for fullt med nakkeplager og svimmelhet for ca 10 år siden.
Jeg har vært på MR, CT, ØNH, kiropraktor, psykomotorisk fysioterapi, tverrfaglig vurdering, naprapat...etc...
men ingenting hjelper nevneverdig. Går fast til fysio.

oj..såpass[>:]
har vært hos fysio og psykomotorisk fysio..men funka ikke for meg i det hele tatt.

Ja, prøvd det meste.

Flere?

14 behandlinger hos kiropraktor har gjort susen for min del[:D][:D]

Back
Topp