Flere enn meg som sliter med svimmelhet dette svangerskapet? Har det eventuelt blitt noe bedre utover svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som sliter med svimmelhet dette svangerskapet? Har det eventuelt blitt noe bedre utover svangerskapet?
Selv om det ikke er noe gøy å være svimmel, er jeg litt glad for at jeg ikke er den eneste. Syns det er så slitsomt å være så svimmel når jeg reiser meg opp og når jeg har gått litt. Var redd det var noe galt
Blodtrykket er helt fint. Jernlageret mitt har vært noe lavt en del måneder allerede og har tatt jerntilskudd hver dag for å få opp igjen nivået. Tok blodprøver på mandag, så spent på hva resultatet viser nå.Blitt bedre siste par ukene. Tok blodprøver hos fastlegen i uke 8, viste seg at ferririn (jernlagre) var nesten tomme. Begynte på jerntilskudd og følte meg bedre etter noen dager.
Har dere sjekket dette, hb og blodtrykk?
Blitt bedre siste par ukene. Tok blodprøver hos fastlegen i uke 8, viste seg at ferririn (jernlagre) var nesten tomme. Begynte på jerntilskudd og følte meg bedre etter noen dager.
Har dere sjekket dette, hb og blodtrykk?