Svimmel

Februarfrø♡

Forelsket i forumet
Heihei Oktobergruppa :rolleyes:
Jeg er så fryktelig svimmel om dagene. Spesielt når jeg reiser meg og blir ja, ganske fort svimmel sånn generelt. Kan det være normalt? Er det noe jeg mangler av vitaminer?

:anyone

Kan være du har lavt blodtrykk? Jeg har det på samme måte selv.. og hos meg var det lavt! Er helt normalt i graviditeten! :D

Høres ut som lavt blodtrykk.. Ikke uvanlig men fryktelig ubehagelig

Jeg er også svimmel, kan være lavt blodtrykk. Men kan også vær jernmangel. Jeg ville prøvd å få i meg ekstra væske og ta det med ro, være varsom når du reiser deg og evt bedt legen om å ta blodprøver

tar du multivitaminer?

Sniker fra september.

Svimmel her også. Enkelte dager verre enn andre.

Jeg er svimmel jeg også :bored:

Hater å dusje foreksempel for da blir jeg veldig svimmel..
Vet at jeg har lavt blodtrykk men er mer svimmel nå enn det jeg har vært med de to andre. Skal på første svangerskapskontroll hos jm 4 mars og lege 6 mars, så må nok vurdere å få time litt tidligere :smug:

Heihei Oktobergruppa :rolleyes:
Jeg er så fryktelig svimmel om dagene. Spesielt når jeg reiser meg og blir ja, ganske fort svimmel sånn generelt. Kan det være normalt? Er det noe jeg mangler av vitaminer?

:anyone

Høres ut som at du kan ha lavt blodtrykk, og da er det greit å drikke godt for å få det opp men også ta det med ro når du reiser deg opp.
Hadde selv en slik idag på jobb, men fikk det når jeg sto lenge rett opp og ned. Men innså også at jeg hadde drukket for dårlig. :facepalm: så da ble det 2glass vann rett ned og det gikk over. :happy:

Jeg er også svimmel, kan være lavt blodtrykk. Men kan også vær jernmangel. Jeg ville prøvd å få i meg ekstra væske og ta det med ro, være varsom når du reiser deg og evt bedt legen om å ta blodprøver

tar du multivitaminer?
Kanskje jwh må bestille meg en legetime. Nei, tar ikke noe vitaminer. Bare folat.:Heartred

Har det på samme måte selv! Begynner å bli bedre nå (7+4) enn hva jeg var rundt uke 4-6. Men jeg vet hvertfall at det lavt blodtrykk som er årsaken her, og har fått inntrykk av at det er veldig vanlig☺️♀️

Jeg er også svimmel, og sliter med blodtrykksfall om jeg står lenge eller dusjer. Så slitsomt og ubehagelig :wtf:

Er og svimmel, men det er ganske normalt tror jeg! Det kan være for eksempel lavt blodtrykk eller hormonforandringer i kroppen xsmile3
Men visst du er usikker så kan du jo ta en tur til legen :)

Back
Topp