Svimmel

Hønemor1989

Blir kjent med forumet
Påskekyllingene 2020
Har vært økende svimmel i det siste, og hadde en gang etter middag idag der jeg var veldig svimmel. Følte jeg var på en båt. La meg i senga, og følte sengen var som en båt. Klarte å gå stødig, men følte det var tryggere å holde samboeren i armen. Noen som har hatt det slik? Blodsukkeret som er på vandring? Vil ikke vurdere meg som i risiko for diabetes. Normalvektig osv. Ingen svimmelhet spesifikt når jeg reiser meg, så tror ikke det er blodtrykksfall heller(?). Noen erfaringer?
 
Har vært økende svimmel i det siste, og hadde en gang etter middag idag der jeg var veldig svimmel. Følte jeg var på en båt. La meg i senga, og følte sengen var som en båt. Klarte å gå stødig, men følte det var tryggere å holde samboeren i armen. Noen som har hatt det slik? Blodsukkeret som er på vandring? Vil ikke vurdere meg som i risiko for diabetes. Normalvektig osv. Ingen svimmelhet spesifikt når jeg reiser meg, så tror ikke det er blodtrykksfall heller(?). Noen erfaringer?
Uff, det hørtes ikke godt ut. Kanskje du burde tatt en tur til legen for å måle bla blodtrykk?
 
Hei!

Kjenner det igjen. Jeg har gått fra å trene 2-3 ganger i uka til så vidt å klare gå hjem fra jobb (som jeg har gjort de siste årene). Vi snakker 20 min. Jeg er svimmel ja! Det svartner også foran øynene mine når jeg går, og jeg blir tungpustet og må ta flere pauser. Jeg holder alltid i samboer når jeg går. Jeg hadde litt lavere blodtrykk en ønskelig på tidlig svangerskapskontroll. Har du vært hos legen og tatt prøver? Kan jo være så mye. Jernmangel kan jo også føre til at du er svimmel. Lykke til :Heartbigred
 
Ville nok sjekket med legen, hadde også målt jern (mange av oss treng ekstra påfyll i graviditeten) og målt blodtrykk som hun over nevnte.
 
Back
Topp