Svimmel

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Er det flere som sliter med det? Så fort jeg reiser meg opp så må jeg holde fast i noe, ellers tror jeg det går rett i gulvet.

Legen sa det var helt normalt.
 
Jaa, hele dagen :( Vært svimmel fra rundt uke 6. Sliter med lavt blodtrykk og blodtrykksfall her.
 
Hadde også lavt blodtrykk, håper det gir seg snart, føles som jeg kjører karusell hele dagen :p
 
Jeg også er veldig mye svimmel! Alle brå bevegelser og nesten hver gang jeg reiser meg! Føler livet går litt i slow motion innimellom for at kroppen skal henge med :p
 
Hvis det skyldes lavt blodtrykk, kan jeg anbefale Farris og lakris. Det hjelper for meg ihvertfall.
 
Sliter veldig, men har hatt krystallsyken for ett års tid siden, så føler at det kanskje har litt med det å gjøre..
 
Ja, av og til. Spesielt hvis jeg er sliten og/eller sulten.
 
Hvis det skyldes lavt blodtrykk, kan jeg anbefale Farris og lakris. Det hjelper for meg ihvertfall.
Bare husk at vi ikke skal ha så mye lakris hver uke. Står en oversikt på internett en plass, tror på Nidar.no.
 
Jeg ble plutselig utrolig svimmel i går kveld når vi lå i sengen. Følte meg nesten litt full :blackeye:
 
Normalt, har hatt det litt i dette svangerskapet men hadde det mer forrige gang. Det skyldes blodtrykksfall. Om det kjennes ut som du skal besvime er det viktig at du setter deg ned slik at du ikke skader deg om det skulle skje. :)
 
Back
Topp