Svimmel...

Rino

Andre møte med forumet
Flere som er svimle? Jeg sliter så innmari med vondt hode og svimmelhet. Jeg drikker masse, og spiser jevnlig. I dag måtte jeg reise hjem fra jobb fordi jeg var så svimmel. Heeeelt pyton :wtf:
 
Har hatt noen kvelder, eller korte perioder, med litt svimmelhet, men er ikke noe jeg plages med egentlig. Men tror ikke at det er så uvanlig :)
 
pass på at du får i deg nok salt for å holde blodtrykket oppe. Jeg har måttet bytte ut vann med farris, ellers går jeg bare og svimler. Med farris er det ikke så ille
 
Var ekstremt svimmel i 1,5 uke.
Var hos legen og sjekka blodtrykk osv. Viste ikke noe som kan gi svimmelhet. Så var nok bare et symptom på graviditeten. Er ikke svimmel nå lenger :happy:
 
Ja er litt svimmel, og skikkelig i tåka, nesten ute av meg selv som om hjernen min er et annet sted:hilarious:
 
Jeg blir sånn hver gang jeg er gravid.... Kommer av lavt blodtrykk. Husker jeg kom inn på kontroll en gang og så tok jordmor blodtrykket mitt og utbrøt "oi, er du svimmel?" og jeg svarte ja :p da hadde jeg visst ganske lavt blodtrykk. Trøster meg med at det er bedre enn høyt.
 
Back
Topp