Svimmel..

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Ble brått svimmel og uvel nå i kveld. Vet ikke om det er svangerskapsrelatert men det kom så brått... Andre som har opplevd liknende? Hun er veldig aktiv i magen nå, kan hun klemme/presse på noe som gjør at det ble slik?
Jeg er 34 uker idag.
Jeg har også fått ganske vonde kynnere med murringer i korsryggen i det siste og et veldig vondt bekken (korsrygg og skambein). Hun ligger nok også langt nede i bekkenet for magen er lav og jeg har et konstant trykk både fremme og bak nedi der...:wideyed:
Ubehagelig! Hadde jeg vært i uke 38+ så hadde det vært Ok, men syns dette var litt tidlig...

Jeg har allefall stadig vekk blodtrykksfall. Kan kanskje være det?
Da blir jeg dårlig veldig fort, svimmel og kvalm og det svartner for meg. Det kan komme når jeg har stått for lenge eller ligger/sitter på en måte som gjør at livmoren presser på vena cava (hovedvenen i øvre del av kroppen, Image_017.gif ). Kan bli dårlig litt etterpå, men det gir seg gjerne når jeg legger meg ned på siden og puster godt.

Ja, det kan være. Har lagt meg på siden nå med god støtte under magen og er bedre.. Jeg lente meg bakover i sofaen når det skjedde så mulig at det var det.. Håper det. Puh, kjenner så mye ubehag nå som det begynner å bli så tungt og magehuset stadig blir trangere for bebis! Men det hører vel med..;)

Back
Topp