Svimmel

Blomsterpiken83

Forelsket i forumet
I dag / kveld har jeg vært veldig svimmel. Både når jeg sitter i ro og når jeg er oppe å går. Ikke så ille at jeg ikke klarer å holde meg på føttene men veldig ubehagelig uansett. Er dette noe å bekymre seg for?
 
Drikker eller spiser du? Og blodtrykket ditt har mye å si og Hvis du er bekymret er det beste og ringe føden bedre å ringe en gang for mye enn en for lite [emoji4]
 
Jeg var på sjekk hos jormor i går. Både blodtrykk og urin var fin. Syns ikke jeg har gjort annet enn å spise i dag [emoji52]
Får se det litt an også ringe inn hvis det ikke gir seg kanskje.
 
Er svimmelhet et symptom på feks svangerskapsforgiftning?
Svimmelhet går på blodtrykk som å går svangerskapforgiftning. Men hvis du stresse mye så kansje du blir svimmel det blir hvertfall jeg av å til.
 
Er svimmelhet et symptom på feks svangerskapsforgiftning?
Svimmelhet, synsforstyrrelser, vondt i hodet, sammen med proteiner i urinen og høyt blodtrykk er tegn på alvorlig svangerskapsforgiftning.

Har selv vært på sjukehus denne uken pga utredning av det fordi eg har proteiner i urinen og litt høyere blodtrykk enn vanlig. Så ja, eg ville vurdert å ringe føden og høre med de.. Det kan komme plutselig..
 
Vart på føden i dag og fikk ctg. Jormor tok blodtrykket samtidig. Alt så heldigvis bra ut. Det er vel kanskje vanlig nå på slutten å få litt diverse symptomer. Jeg har fått mye vann i kroppen og bekkenløsnings er mye verre i tillegg til hodepine. Får kanskje bare være veldig obs på om det blir verre å ha lav terskel for å ringe inn.
 
Vart på føden i dag og fikk ctg. Jormor tok blodtrykket samtidig. Alt så heldigvis bra ut. Det er vel kanskje vanlig nå på slutten å få litt diverse symptomer. Jeg har fått mye vann i kroppen og bekkenløsnings er mye verre i tillegg til hodepine. Får kanskje bare være veldig obs på om det blir verre å ha lav terskel for å ringe inn.

Så bra at alt så bra ut hos deg :) sa jordmor noe om svimmelheten da?
 
Jeg nevnte de symptomene jeg hadde hatt og har, hodepine, veldig svimmel, vann i kroppen. Hun sa ingenting om akkurat svimmelheten men sa vi kunne måle blodtrykket. Det var jo fint. Så ba hun meg om å ta med urinprøve når jeg skal på kontroll på mandag. Hun sa at det hørtes ikke ut som det var noe å bekymre seg for.
 
Back
Topp