Svimmel

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Nå har jeg vært små svimmel siden i 14 tiden og er det fortsatt. Å komme tilbake på jobb etter en mnd ferie var mildt sagt tungt! Enda jeg nesten ikke har gjort noe der :p nei, skal prøve meg noen dager til, før det eventuellt blir sykemelding.

Men uansett, er det flere som har vært svimmel? Noe og bekymre seg for? Er 19+5 i dag.

Jeg har begynt å få svimlebyer.. Er utrolig ekkelt.. Kaldsvetter og må bare hive meg nedpå.. Får det flere ganger om dagen..

Skikkelig ubehagelig! Fortsetter det så ringer jeg til jordmor :p

Jeg er svimmel hele tiden. Lavt blodtrykk og lav blodprosent.
Hadde tatt en tur til lege eller jordmor å sjekket :)

Er mye svimmel, kun av og til når jeg sitter, men er ikke til å unngå om jeg går eller står for mye. Var mye plaget med svimmelhet før graviditeten også, men skal ta det opp med jordmor dersom det ikke har blitt bedre til jeg skal på neste kontroll :)

Ja, har besvimt noen ganger pga lavt blodtrykk.. er helt normalt og være svimmel og ikke farlig:)

Er mye svimmel selv, her en dag mistet jeg synet på jobb og alt ble helt hvitt. Utrolig ubehagelig, men det var bare blodtrykksfall, så jeg fikk beskjed av legevakt via telefon om å drikke masse vann!
Første gang i mitt liv at jeg har opplevd å nesten besvime :laughing002

Jeg er også mye svimmel. Spesielt når jeg er sliten eller ikke har spist nok. Blir fort stressa og svimler. Hjelper med hvile =)

Jeg er også veldig mye svimmel. Så jeg har kjøpt meg reisesyke armebånd på apoteket. Og for min del så virker deg godt på svimmelheten (selvom det ser fryktelig rart ut.)

Jeg er også mye svimmel, fikk i dag beskjed om at jeg har krystall syken. Men syntes det hørtes rart ut?
Ikke vet jeg! Hehe

Jeg er også mye svimmel, fikk i dag beskjed om at jeg har krystall syken. Men syntes det hørtes rart ut?
Ikke vet jeg! Hehe
Krystallsyken? Huff da. Hva skulle du gjøre med det? Gjorde de mye undersøkelser?
Håper ikke det er alvorlig :)

Back
Topp