Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var sånn tidligere i svangerskapet ca uke 20, så startet jeg på nycoplus mamma, som er vitaminer for gravide 2-3trimester og ammende. Da avtok svimmelheten helt. Så har jeg glemt å ta det de siste ukene(er i uke 34 nå) og igår måtte jeg gå i bilen når samboern og meg var i butikken. Klarte rett og slett ikke å så oppreist. Vil anbefale nycoplus mamma på det sterkeste, merket forskjell på veldig kort tidlurer på om det er fler som opplever å være svimle? Selv har jeg slitt litt med det de siste dagene... Ikke sånn at man besvimer, men bare sånn ubehagelig svimmel og uvel.
Håper det gir seg snart. er i uke 34.
lurer på om det er fler som opplever å være svimle? Selv har jeg slitt litt med det de siste dagene... Ikke sånn at man besvimer, men bare sånn ubehagelig svimmel og uvel.
Håper det gir seg snart. er i uke 34.
Takk! Da skal jeg gå til innkjøp av det i morgen!Var sånn tidligere i svangerskapet ca uke 20, så startet jeg på nycoplus mamma, som er vitaminer for gravide 2-3trimester og ammende. Da avtok svimmelheten helt. Så har jeg glemt å ta det de siste ukene(er i uke 34 nå) og igår måtte jeg gå i bilen når samboern og meg var i butikken. Klarte rett og slett ikke å så oppreist. Vil anbefale nycoplus mamma på det sterkeste, merket forskjell på veldig kort tid![]()
Kanskje jeg skal gjøre det også, for er utrolig sliten og tungpustet... Takk for svar!Jeg har det på samme måte. Har du sjekket jernnivået i det siste? Jeg klarte ikke å stå på beina en morgen. Dro til legen og det viste seg at jeg hadde jernmangelanemi. Nå hiver jeg innpå med jern. Det er visst ganske vanlig å ha jernmangel i 3. trimester, så anbefaler deg å sjekke det. Andre symptomer er at man er tungpustet og veldig sliten.
Veldig verdt pengene!!Takk! Da skal jeg gå til innkjøp av det i morgen!

Kanskje jeg skal gjøre det også, for er utrolig sliten og tungpustet... Takk for svar!