Svimmel

Smiila

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som opplever å plutselig bli varm, så begynner d å prikke fremfor øynene å d kjennes ut som man skal svime av. Så er man helt ør å små kvalm etter på. Etter en halvtime er man helt fin igjenn. Er selv i uke 31. Andre som har hatt lignene?:)

Ja, det er nok blodtrykksfall og desverre veldig normalt i graviditeten :)
Selv har jeg slitt med det siden tenårene.
Husk å drikk mye vann, lakris kan hjelpe sånn akutt, reis deg sakte, og hvis du skal stå lenge i ro (feks i kø) så tripp litt med beina - det er mine beste råd :)

Jeg har også vært sånn de siste to ukene :( Skal til legen morgen og ta noen flere sjekker. Klarer ikke å slå meg helt til ro, og blir lett stresset for dette siden jeg kjører mye bil for å komme til og fra jobb :( Redd for å bli dårlig på veien.

Vært sånn i alle tre svangerskap. Lavt blodtrykk hele tiden pluss blodtrykksfall. Baby som klemmer på hovedpulsåren fikk jeg en forklaring på. Mye væske/vann og litt lakris redder meg fra d værste :D

Ja... Det kjenner jeg til. Jeg kan få disse blodtrykksfallene når jeg sitter rolig rett opp og ned på en stol til og med. Jeg står aldri stille, reiser meg alltid sakte og drikker mye vann. Mye pussig man må innom når man er gravid...

Tusen takk. Da er d nokn det! Ganske slitsomt. Hvor lavt blodtrykk har dere?:)

Pleier å ligge på 100/60.

Back
Topp