Svimmel

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Andre ammende her som opplever at de blir svimle innimellom?
Hvis jeg ikke rekker å spise innen 4 timer blir jeg veldig svimmel, før i tiden klarte kroppen seg mye bedre. Føles som om jeg ikke har noe reserve lengre, må konstant lades opp :p
Noen som kanskje har tips om hvordan man kan lade opp noen ekstrabatterier?
 
Jeg blir ikke så mye svimmel, men jeg er enig i at det føles som om jeg ikke har noe å gå på. Jeg blir også ekstremt sulten. Er det det som kalles ulvehunger? Spiser hver tredje time sammen med barna, ellers blir jeg kvalm, trøtt, svinsulten og sur.
 
Det kan være tegn på lavt blodtrykk. Kanskje spørre om de kan sjekke på legekontoret? Evt kanskje sjekke hb også.
 
Jeg blir ikke så mye svimmel, men jeg er enig i at det føles som om jeg ikke har noe å gå på. Jeg blir også ekstremt sulten. Er det det som kalles ulvehunger? Spiser hver tredje time sammen med barna, ellers blir jeg kvalm, trøtt, svinsulten og sur.
Kommer aldri til å ha ned i vekt om appetitten skal fortsette sånn for alltid, ulvehunger har jeg aldri hørt om men det høres passende ut :p
 
Endel svimmel. Men får heller ikke nok søvn ;)
Ligger på maks 4 timer sammenhengende her, snart på 3 året, så skulle tro kroppen hadde tilpasset seg det her. Blitt endel mer koffein i det siste, så kanskje det er det som gjør meg svimmel også?
 
Det kan være tegn på lavt blodtrykk. Kanskje spørre om de kan sjekke på legekontoret? Evt kanskje sjekke hb også.
Tror nok jeg burde ta en sjekk, ser det er en del jeg kanskje burde ta tak i. Men det frister ikke så veldig å dra, kommer til å få beskjed om å sørge for mer søvn og få begynt å trene, det vet jeg igrunn godt selv jeg burde, men er så vanskelig å få gjennomført...
 
Søvn er vanskelig å få til med baby i hus.. De bestemmer jo.. Og trene orker man ikke uten søvn ;)
 
Tror nok jeg burde ta en sjekk, ser det er en del jeg kanskje burde ta tak i. Men det frister ikke så veldig å dra, kommer til å få beskjed om å sørge for mer søvn og få begynt å trene, det vet jeg igrunn godt selv jeg burde, men er så vanskelig å få gjennomført...
Jeg fikk ikke noen beskjeder om det. Sjekket blodtrykk og diverse pga synsforstyrrelser. Mest sannsynlig fordi jeg hadde spist/drukket for lite den dagen. Jeg ringte legevakten jeg - for jeg klarte ikke å se noe særlig. Varte i 30 min. Var redd jeg skulle svime av eller miste synet og var alene med baby.
 
Back
Topp