Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Andre enn meg som er svimmel? Enkelte dager verre enn andre, idag klarer jeg så vidt å stå oppreist uten at det føles som jeg skal dette i bakken. VELDIG lite energi også...
Jeg har hatt det slik fra jeg fant ut at jeg var gravid. Men har merket at de dagene jeg ikke sover på dagen, er jeg mye mer svimmel enn de dagene jeg sover på dagen
Prøve med en liten dubb da kanskje men er så dritt lei sofaen og det "latmannslivet" her vært mye dårlig og hatt 0 energi. Håper på bedre dager snart, så jeg kan være aktiv igjen ;-)
Ja skjønner hva du mener. Føler jeg ikke får gjort noe som helst. Er så utmattet til enhver tid. Det eneste som funker for meg en blund på øye midt på dagen. Da har jeg energi et par timer igjen høres ut som verdens lateste person haha
Jeg er også veldig svimmel. Det er litt av og på men er skikkelig ubehagelig når det står på. Da jeg gikk til bussen i sta måtte jeg bare sette meg ned på huk for orker ikke stå å vente. Da jeg prøvde å reise meg litt opp for å se om jeg klarte å stå så svimlet det helt for meg og jeg satt meg bare ned igjen. Så sikkert ut som en tulling men i dont care. Hilsen hukesitteren
Jeg hadde en dag hvor jeg stod oppreist og kjente at synet bare ble mer og mer omtåka.. Ble kvalm og uvel og holdt på å gå i bakken. Det er heldigvis den eneste gangen foreløbig det har vært så ille, men veldig ofte jeg er litt småsvimmel.. Spesielt når jeg reiser meg opp osv.